A to pot se večina stvari ni vrtela le okoli največjih favoritov, čeravno tudi pri njih ni bilo povsem "dolgočasno", veliko bolj razburljivo je bilo v ekipi Renaulta. Nemec Nick Heidfeld je namreč postal tarča ostrih kritik vodilnih mož v ekipi, za kar so nekateri ocenjevali, da gre že za pravi "mobing na delovnem mestu". A kdor vsaj malo pozna svet formule 1, bo vedel, da to ni nič novega in da so bili dirkači v preteklosti tarče še hujših pritiskov. Vodilni v ekipi so kar tekmovali, kdo bo povedal kakšno bolj pikro na račun izkušenega dirkača, ki pa, roko na srce, ni bil kos pritiskom in dejstvu, da so od njega očitno pričakovali preveč in da bo z lahkoto opravil z moštvenim tovarišem Vitalijem Petrovom. Konec koncev je tudi Heidfeld k zlato-črnim prestopil v zadnjem trenutku, po poškodbi Roberta Kubice (ki očitno letos ne bo sedel v dirkalnik formule 1, čeravno se Poljak pripravlja na preskus v simulatorju) na reliju tik pred začetkom sezone. In se tudi zato ni nikoli povsem ujel ne z dirkalnikom ne z ljudmi v ekipi. Po vedno glasnejših govoricah, da bo Nemca na zadnjih dirkah zamenjal nečak pokojnega Ayrtona Senne, Bruno Senna, ki se je v minuli sezoni neuspešno poskušal v ekipi HRT, bo Brazilec Heidfelda zdaj zamenjal že na dirki v Belgiji. Kako pa bo Senna opravil s pastmi steze v Spaju, pa bo kmalu pokazal čas.

Steza v Spa-Francorchampsu velja za eno najbolj zahtevnih tako po konfiguraciji kot po vremenu, saj se je že velikokrat zgodilo, da je tako rekoč sredi poletja dirkače pričakalo pravo jesensko deževno vreme, ko je na enem delu steze sijalo sonce, na drugem pa je padal dež. A najhuje od vsega še vedno ostaja (z leti nekoliko omiljen, a še vedno zahteven) zloglasni strmi ovinek Eau Rouge, ki je ime dobil po potočku, ki tam teče pod stezo, katerega voda se ob močnejših deževjih obarva rdeče. Ovinek sicer ni več tako "morilski", saj ga v zadnjih letih dirkači lahko odpeljejo tudi s polnim plinom, a še vedno zaradi strmega vzpona in hitre menjave smeri vožnje predstavlja pravi izziv za dirkače. Zato so se odgovorni pri FIA odločili, da ne bodo tvegali preveč in da bodo uporabo sistema pomičnega zadnjega krilca DRS v območju Eau Rouga enostavno prepovedali. "Za to smo se odločili zaradi varnosti. Najslabše bi bilo, če bi dirkač menil, da je krilce nastavil na večjo pritisno silo, a se to ne bi zgodilo. Kot se je to zgodilo na primer Marku Webbru v Turčiji. A tukaj so izletne cone zelo majhne in nočemo tvegati hujše nesreče," je povedal delegat FIA Charlie Whiting.

VN Belgije, 1. prosti trening: 1. Schumacher, 2. Rosberg (oba Nemčija, oba Mercedes), 3. Button (VB, McLaren), 2. prosti trening: 1. Webber (Avstralija, Red Bull), 2. Alonso (Špa, Ferrari), 3. Button.