Vehovec je dejal, da večina voznikov na avtocestah vozi skladno s predpisi in ne prekoračuje dovoljene hitrosti. Doslej so policisti hitrost na avtocestah merili s stacionarnimi merilnimi sistemi, sistemom Provida in z merilniki, ki so vgrajeni v policijska vozila. "Zdaj pa uvajamo sistem laserskih merilnikov, ki so podprti z videosistemom, kar pomeni, da imamo za vsako prekoračitev hitrosti fotografijo. Laserski merilniki nam omogočajo, da hitrost na avtocestah merimo z nadvozov. Policisti na nadvozu lahko že s prostim očesom vidijo, da je nekdo v prometnem toku znatno hitrejši," pravi Vehovec.

Takšnim voznikom bodo policisti z nadvozov izmerili hitrost in to sporočili policistom na motorjih, ki nadzirajo promet na avtocestah. Ti policisti bodo potem ustavili prehitrega voznika in ga kaznovali. Z laserskim sistemom meritve hitrosti ni možno izvajati masovnih meritev. Ta sistem so doslej policisti uporabljali na regionalnih in lokalnih cestah, v Sloveniji pa imamo šest laserskih merilnikov ter 18 stacionarnih merilnikov hitrosti.

Vehovec je tudi opozoril, da neprilagojena hitrost še vedno ostaja poglavitni vzrok prometnih nesreč z najhujšimi posledicami. Letos je tako zaradi neprilagojene hitrosti umrlo 26 prometnih udeležencev, lani pa je zaradi prevelike hitrosti na slovenskih avtocestah cestah umrlo 45 ljudi, kar predstavlja 33 odstotkov vseh, ki so lani izgubili življenje na slovenskih cestah.

Pomočnik komandirja Postaje prometne policije Celje Boštjan Cugmas je poudaril, da je letos na avtocestnem omrežju, ki ga nadzirajo policisti Policijske uprave Celje, nekoliko manj prometnih nesreč. Letos tako na tem omrežju niso zabeležili nobene prometne nesreče s smrtnim izidom. Neprilagojena in neprimerna hitrost, premik vozil z leve na desno stran vozišča ter nespoštovanje razdalje so še vedno glavni vzroki prometnih nesreč na avtocestah, je še dejal Cugmas.