Sprinterska etapa ni bila tako nedolžna. Divji ritem v peklensko vročem dnevu je v zaključku skuril tudi Marka Cavendisha. Kolona pa se je tako raztrgala, da so mnogi "generali" dobili kar poštene sekunde zaostanka. Brajkovič se je dodatnemu pribitku izognil, ne pa Wiggins, Sastre ter njegovi klubski kolegi Machado, Kloden in Zubeldia. Zdaj se nekako že ve, kdo je kapetan.

Brajkovičeve besede so zagotovo tudi v kontekstu sobotnega moštvenega kronometra. Ekipa RadioShack bi se že po nekaj metrih morala znova preimenovati v RadioŠok. Kot je bila tudi na Touru. Brajkoviču je pri speljevanju s strme startne rampe tik ob sredozemski obali v Benidormu padla veriga z verižnika, moral se je ustaviti in popraviti okvaro, medtem pa je čas tekel. Če ne bi bil njihov veliki up, bi ga klubski kolegi pustili samega zadaj, kot je v tej sicer zahtevni disciplini taktična različica za take primere. Proti zmagoviti ekipi Leoparda (Fuglsang, Cancellara, Bennati) so izgubili 29 sekund. Dokaz, da so potem, ko je mehanik Brajko v dresu slovenskega prvaka popravil okvaro, zares dobro odpeljali.

"Če se ne bi to zgodilo, bi zmagali ali osvojili vsaj drugo mesto. Zares so leteli, dobro so se menjali na čelu. Štirinajsto mesto niti ni tako slabo glede na vse," je pojasnil športni direktor Vjačeslav Ekimov. "To je bila preprosto smola. Veriga je izpadla takoj in Brajkovič jo je moral popraviti sam. Nanj smo čakali vsaj 25 sekund, kar pa se je zdelo celo večnost. Z dosežki na Utahu je dokazal, da je dobro pripravljen, zato ni razloga, da ga ne bi čakali," je veliko smolo že v prvem od trinajstih kilometrov razlagal še veliki šef Johan Bruyneel.

Medtem ko je izmed glavnih favoritov najbolje z ekipo Liquigas začel Vincenzo Nibali, pozitivno je presenetila tudi Astana z Rečanom Kišerlovskim, pa so imeli tudi nekatere ostale ekipe (Geox, Saxo, Rabobank, Garmin, Lampre) podobne težave kot Brajkovičeva druščina. Največje ekipa Sky s še enim nesrečnikom Toura, Bradom Wigginsom. Zaradi padca in slabe komunikacije Wiggins sploh ni dojel, da za njim v zavetrju vozi le še trojica, premalo glede na pravila UCI, zato so s čakanjem za Leopardi zamudili kar 42 sekund.

Ciljno črto je prvi prevozil Jakob Fuglsang. Zanikal je, da bi se nacionalno izredno pisana zasedba Leoparda dogovorila vnaprej, kdo bo prvi pripeljal skozi cilj, čeprav sta bila zraven tudi vodji, motor ekipe Fabian Cancellara in sprinter Daniele Bennati. "Nismo govorili o tem. Preprosto sem bil tisti trenutek na čelu in prišla je vrsta name. Vedel sem: če bomo vozili popolno, da lahko zmagamo. Ni bilo lahko. Takoj po startu v klanec, potem pa je bilo treba biti zelo zbran zaradi vetra s strani," je pojasnil 26-letni Danec Jakob Fuglsang, ki je zadnjo posamično zmago in tudi majico vodilnega z mednarodnih dirk izven domače Danske osvojil in nosil na dirki Po Sloveniji 2009. Rdeča majica ga je še bolj navdušila, a jo je včeraj že predal kolegu Bennatiju, ki je v sprintu osvojil šesto mesto, Brajkovič pa ima 29 sekund zaostanka