Študija je zajemala 2368 študentov, preučevala pa je štirinajst specifičnih vrst obnašanja na Facebooku – med drugim komentiranje vsebin, igranje iger, objavljanje fotografij – in povezave z študentovimi dejavnosti v kampusu in časa, preživetega za knjigami. Strokovnjaki, ki so raziskavo opravljali, so ugotovili, da so lahko specifični tipi vedenja na Facebooku velik indikator akademske uspešnosti. Uspešnost je tako bolj odvisna od načina uporabe družbenega omrežja, kot pa časa, preživetega na njem.

Igranje iger na Facebooku je na primer povezano s slabimi rezultati pri 19. vprašanju ameriške nacionalne raziskave o študentskih aktivnostih, ki sprašuje o vključenosti v aktivnosti v kampusu in v učilnicah. Ustvarjanje Facebookovih dogodkov in tudi potrjevanje udeležbe na njih, pa je povezano z boljšimi rezultati pri istem vprašanju.

In čeprav ni študija našla nobene povezave s časom, preživetim na Facebooku na splošno in časom, preživetim za knjigami, pa je našla negativno zvezo s klepetanjem na tem družbenem omrežju in učenjem.

"Še vedno je veliko strokovnjakov, ki menijo, da je za študente uporaba Facebooka slaba," razlaga avtor študije Reynol Junco. "In nekateri podatki jasno kažejo, da obstajajo določeni načini uporabe, ki niso dobri ... Toda misliti je treba, kako bi študentom pomagali uporabljati Facebook na načine, ki spodbujajo njihove akademske dosežke."