Klobasa je za Televizijo Slovenija dejal, da bodo zaprli predor Karavanke, "če avstrijska stran ne bo ugodila njihovim zahtevam, da bi bila vsa vozila registrirana v Sloveniji oproščena cestnine na relaciji Salzburg-Šentilj". Poudaril je, da povračilo cestnin za pot od Beljaka do Šentilja, ne zadošča, saj imajo avtoprevozniki po njegovih besedah zaradi daljše poti 200 evrov stroškov več.

Predstavniki slovenskega in avstrijskega prometnega ministrstva so sicer danes v zvezi z omejitvijo prometa preko karavanškega predora dosegli nov dogovor, v skladu s katerim bi se avtoprevoznikom povrnilo razliko v cestnini za pot od Beljaka do Šentilja, zmanjšano za tunelnino skozi Karavanke, je danes povedal prometni minister Patrick Vlačič.

Slovenska in avstrijska stran sta že v četrtek dosegli začasen dogovor, da bodo lahko pokvarljivo blago in nevarni tovori, kot doslej, vozili prek predora, medtem ko bodo preostali tovor preusmerjeni na mejni prehod Šentilj, avstrijski upravljalec avtocest Asfinag pa bo prevoznikom povrnil cestnino od Beljaka do Šentilja, če bodo na vožnji iz Salzburga izbrali pot preko Beljaka.

Avstrija se je za omejitev tovornega prometa skozi Karavanke v turistični sezoni odločila zaradi povečanega prometa in sicer na podlagi analize tveganj, ki sta jo skupaj izvedla upravljavca avtocest na obeh straneh, Asfinag in slovenski Dars. Omejitev velja za tovorna vozila, katerih največja dovoljena masa presega 7,5 tone, in sicer od 22. ure v petek do 15. ure v soboto. Takrat v Avstriji nastopi prepoved vožnje ob koncih tedna, v Sloveniji pa ta velja že od sobote ob 8. uri.