Čeprav v tistem času ni bilo na voljo veliko vozil in je bila oskrba z gorivom, pnevmatikami in rezervnimi deli porazna, so se na startu pojavili tekmovalci iz Ljubljane, Zagreba, Beograda, Trsta in Dunaja. Tekmovanje je potekalo v vseh kategorijah motorjev, motorjev s prikolicami in avtomobilov. Največ pozornosti so vzbujali specialni motorji: 125 ccm vespa Tržačana Pietra Ostunija, motor AJS, s katerim je dirkal Dunajčan Leopold Zöcling, in rdeča gillera, s katero je tekmoval Ljubljančan Leon Ponikvar, kasnejši kitarist legendarnega ansambla Avsenik. V dirki avtomobilov je s svojim novim strojem jaguar tekmoval Kamničan Karel Ličen, ki na tem tekmovanju ni dosegel vidnejšega uspeha. Na državni cesti Tržič-Ljubelj pa so avgusta pripravili 5. gorsko avtomobilsko-motociklistično prvenstvo FLRJ. Sodelovalo je več kot sto voznikov iz Slovenije, Srbije, Hrvaške ter Bosne in Hercegovine. Največ uspeha so poželi tekmovalci iz Srbije.
Septembra so v Kranju pred deset tisoč gledalci slovesno odprli novi hipodrom. Najuspešnejši tekmovalci so prejeli visoke nagrade, občinstvo je najbolj navdušila zmaga Akrova v preskakovanju ovir, množica pa je še posebej toplo pozdravila tudi tedaj komaj trinajstletnega Krušiča, ki je v konkurenci priznanih voznikov prispel na cilj kot drugi. Na Savi pri Tacnu pa je julija začelo trenirati sedem izbranih jugoslovanskih kajakašev, štirje najboljši so kasneje sodelovali na mednarodnem tekmovanju v avstrijskem Steyru. Priljubljen je bil tudi šah. Leta 1951 je na prvem članskem prvenstvu Slovenije med moškimi slavil Vasja Pirc, med ženskami pa Alojzija Pongrac.
Objavljene fotografije tedanjih Dnevnikovih fotoreporterjev hrani Muzej novejše zgodovine Slovenije.