Dobiček iz poslovanja tega tretjega največjega japonskega proizvajalca avtomobilov, ki med drugim izdeluje vozila civic in accord, se je v obravnavanem obdobju na letni ravni skrčil za 90,4 odstotka na 22,5 milijarde jenov (201,4 milijona evrov).

V prvem četrtletju tekočega poslovnega leta se je zmanjšala tudi prodaja družbe. Dosegla je 1700 milijard jenov (15,22 milijarde evrov) oz. 27,4 odstotka manj kot v enakem obdobju lani.

Kot so ob objavi četrtletnih poslovnih rezultatov pojasnili v Hondi, so nižje številke zabeležili na račun močne japonske valute, še bolj negativno pa je na njihovo poslovanje vplivala marčna naravna katastrofa.

Zaradi krepkega jena so avtomobili, proizvedeni na Japonskem, za tuje države namreč dražji, dobiček, ustvarjen z avtomobili, sestavljenimi v tujini, pa na račun neugodnega menjalnega tečaja jena nižji. Poleg tega so se v obdobju podražile tudi surovine.

Na drugi strani sta potres in cunami v prvem trimesečju prizadela proizvodnjo Honde, dvignila pa sta tudi stroške podjetja, ki je moralo med drugim odpraviti škodo, ki jo je za seboj pustila naravna katastrofa.

Ne glede na to pa je Honda popravila svojo poslovno napoved za tekoče poslovno leto navzgor. Po novem pričakuje, da bo čisti dobiček znašal 230 milijard jenov (2,06 milijarde evrov), potem ko je še junija napovedovala, da bo dosegel le 195 milijard jenov (1,74 milijarde evrov). Če bo podjetje cilj uresničilo, bo dobiček od lanskega nižji za 56,9 odstotka.