Da na izbiro barv avtomobilov močno vplivajo družbeni trendi in kultura, v kateri se gibljemo, so strokovnjaki iz Azije, Severne Amerike in Evrope, ki so sodelovali pri pripravi sporočila, ugotovili s pomočjo mednarodnih delavnic, izmenjave mnenj in raziskav, je kemijsko podjetje BASF ta teden zapisalo v sporočilu za javnost.

V tem kontekstu je družba izpostavila ekološko gibanje, ki ga je mogoče zaznavati po vsej zemeljski obli. "V Evropi je moč zaznati povezavo s tem družbenim trendom in barvami. Zemeljski barvni toni izražajo ekološko osveščenost, ta trend pa se odraža tudi v barvah indiga, mente in bele," so pojasnili.

V zvezi s simbiozo med ljudmi in tehnologijo so opozorili, da se ta trend pri barvah kaže v zelo umetnem učinku in da bodo v tej luči v prihodnje na cestah prevladovale LED modra, briljantno turkizna, bleščeče se črna in svetlo rdeča.

Na barve po njihovih besedah vpliva tudi poudarjanje edinstvenosti, saj veliko ljudi želi poudariti bistvo svoje osebnosti. "Tudi ta družbeni trend se kaže v barvah, in sicer so najbolj zaželene barve v Evropi bež in mešanica sive ter bež, prav tako so v tej barvni paleti priljubljene roza in odtenki marelične. Še posebej presenetljivi pa so odtenki zlate in rdečkasto zlate," so ugotovili.

Za Evropo je značilna raznolikost, so tudi zapisali. Teme, kot so migracije, raznolikost in različna kulturna identiteta, oblikujejo podobo družbe v Evropi, to pa spremljajo tudi nove barve, ki se gibljejo od rjavih tonov, ki pričarajo domačnost in spomin na lastne korenine, do eksotičnih drznih barv. Smernice se v tem oziru nagibajo tudi k barvam kot so rumena, vijolična in smaragdna.