CalypsoCrystal so kot prvi v Sloveniji s pomočjo "crowdfundinga" prek spleta zbrali že 15.000 evrov, ki jih potrebujejo za končno produkcijo prestižnega ovitka za iPhone. V posebnem načinu predprodaje so uporabniki s celega sveta podprli njihov projekt in prednaročili elegantne zaščitne ovitke za mobilne telefone. Posebni ovitki CalypsoCase bodo narejeni iz izbranega usnja, ojačani s titanom in ob robovih prevlečeni s srebrom. 

Projekt je podprl in izdelke že naročil tudi Si.mobil, kjer so povedali, da je CalypsoCrystal mlada ekipa, polna entuziazma, kreativnosti in želje po ustvarjanju. Všeč jim je tudi njihov nov poslovni model in pristop k uvajanju posla, pa tudi inovativen dizajn, odlična ideja in izdelek s popolnimi funkcionalnostmi, ki zadovolji tudi najzahtevnejše. »Vse to so bili razlogi, da se je tudi Si.mobil odzval pobudi CalypsoCrystal in s finančnim vložkom v višini 7000 ameriških dolarjev podprl izdelavo izdelka CalypsoCase,« so povedali v Si.mobilu in dodali, da z veseljem nudijo priložnost mladim talentom, da se izkažejo in začnejo graditi svojo kariero znotraj podjetja, potencial pa znajo prepoznati tudi v podjetnikih začetnikih s prodornimi idejami.

Crowdfunding je v tujini zelo priljubljen način zbiranja sredstev, testiranja idej in predprodaje izdelkov manjših podjetij in posameznikov. Običajno si podjetje zastavi cilj koliko sredstev potrebuje za realizacijo svoje ideje. Uporabnikom, ki je ideja všeč, prispevajo izbran znesek in v kolikor je po določenem obdobju zbranih dovolj sredstev, podjetje idejo tudi realizira. V primerih, ko ni obljubljenih dovolj sredstev s strani uporabnikov in se projekt ne izpelje, uporabniki dobijo povrnjena vsa sredstva.