Liga NBA je bila vedno zelo napredna in odprta glede stika z navijači prek spleta. Če sta denimo ligi NFL in MLB zelo strogi in se na vsak način borita proti objavi kakršnih koli posnetkov s tekem na Youtubu, je liga NBA to mirno dovolila. Tudi Twitter je sprejela z odprtimi rokami in celo spodbuja košarkarje, naj ga uporabljajo, saj menijo, da ima marketinško pozitiven vpliv.

Sedaj pa se zdi, kot da se NBA vrača v kameno dobo interneta. Ob izteku kolektivne pogodbe med igralci in lastniki moštev ter neuspelih pogajanjih okoli podpisa nove, so potekle tudi pravice do objave imen, slik in video posnetkov vseh košarkarjev lige NBA, čeprav si vse strani niso povsem enake glede tega problema.

V zadnjih tednih so se večkrat sestali tudi upravljalci NBA strani in njihovi pomočniki, ki so iskali načine, kako najlažje odstraniti vse te slike, filme in številne članke.

Večina strani moštev lige NBA je danes postala precej suhoparnih, kjer večina slik prikazuje klubske navijačice in maskote ter klubske legende iz zgodovine.

Na spletni strani moštva LA Lakers ni ne duha ne sluha o Bryantu, Gasolu in ostalih košarkarjih.