Kot smo že poročali, naj bi se štirivaljnim motorjem uprli tudi organizatorji dirk ter proizvajalci Cosworth, Ferrari in Mercedes. Po nekaterih informacijah pa naj bi s štirivaljnimi motorji poskušali v formulo ena zvabiti znamko Audi. Čeprav bodo "kompromisni" motorji V6 povsem na novo zasnovani, jih bodo inženirji z manj stroški in precej lažje vključili v razvoj šasije in dirkalnika kot precej manjše štirivaljnike, poleg tega pa imajo zdaj inženirji eno leto več časa za razvoj. "To je bila zelo razumna odločitev, ki je dobra za naš šport. Predvsem imamo zdaj dovolj časa za pripravo novega motorja," je povedal vodja ekipe Ferrari Stefano Domenicali.

Zgornja meja največjega števila vrtljajev pri motorjih V6 še ni določena, veliko se govori o meji 15.000 vrtljajev, štirivaljniki pa bi se lahko zavrteli do največ 12.000 vrtljajev v minuti. Sistem KERS bo z novimi motorji postal še bolj pomemben, ti motorji pa naj bi bili s pomočjo sodobnih tehnologij neposrednega vbrizga goriva in z že omenjenim sistemom KERS za približno 35 odstotkov varčnejši. Povprečna poraba goriva pri sedanjih motorjih je, odvisno od steze, od 60 do 80 litrov goriva na 100 kilometrov.