Tega ni omenil zaradi iskanja morebitnega izgovora za njegove mlade varovance, najmlajše ekipe na 18. dirki po Sloveniji. Na koncu je njegov sin Jan končal na 25. mestu, tretjem med mladimi kolesarji do 23 let, za Ulissijem in Poljakom Rafaelom Majko (Saxo Bank), kot osmi Slovenec. Andrej Rajšp je našel del pozornosti med ubežniki na Krasu in potem v kraljevski etapi vozil pikčasto majico najboljšega hribolazca. Po športni plati so torej ujeli nekaj stranske pozornosti. Zagotovo vsaj toliko kot z videzom. Imidž pa je tisto, kar pravzaprav žene naprej celotni posel v cestnem kolesarstvu. Celotni "cirkus" je osnovan na vzbujanju pozornosti, propagandi, reklami. Stave, vzgoja in preprodaja športnikov, trženje kart za vstopnino, v tem športu ne obračajo denarja.

Dirka Po Sloveniji je bila na domačih tleh največja svetovna razstava ali parada najnovejše kolesarske opreme in tudi dela avtomobilske industrije. Tako pisane palete avtomobilov najboljših znamk vseeno na naših cestah ni videti vsak dan. Najboljša oprema je ponos najboljših ekip. Za vseh osem kolesarjev, kolikor je štela ekipa, so morali samo zaradi vožnje na čas pripeljati podvojeno opremo, v iskanju potrditve najboljše aerodinamike v tej tehnološko najbolj zahtevni disciplini. Sicer z ekipo delajo trije mehaniki, dva maserja, dva športna direktorja in zdravnik, v spremljevalnem osebju največjih ekip pa še kakšen šofer več. Največje ekipe imajo poleg 25 kolesarjev še enkrat toliko spremljevalnega osebja, ki potem kot potujoči cirkus roma po svetu. Prav zaradi narave športa, s celotnim spektrom pokrajinske dinamike, preobrati, akcijami, se tekmovalni obročniki od začetka februarja vrtijo skoraj brez predaha.

Najbolj izpostavljeni kolesarji skozi vso sezono naberejo več kot 100 tekmovalnih dni. Kolesarji slovenskih ekip so na cesti okoli 60, 70 tekmovalnih dni. Potem ni težko računati, kakšen doseg zmore vozeča reklama. In nič ni prepuščeno naključju. Prav ob dirki Po Sloveniji se je videlo, kako denimo italijanska Gazetta, ki ima v organizacijskih rokah tudi veliki Giro d' Italia, skrbi, da bi med bralci vzgojila pozornost do bodočih šampionov. Ker jim je Diego Ulissi že padel v oči, imajo ga za up prihodnosti, tudi posebne zgodbe o njegovi zmagi v Sloveniji, prvi večji etapni, niso zamudili. Ulissi je sicer preprost fant, ki zunaj cest z ničimer posebno ne vzbuja pozornosti. Tudi Giro ga še ni pokvaril. "Že lani na dirki Po Poljski sem dejal, da bo nekoč velik kolesar. Zagotovo se nisem zmotil," je prepričan Grega Bole. Vsaj večji mediji za širšo populacijo tudi iz drugih držav (Belgije, Nizozemske, Francije, Španije), ki veliko dajo na kolesarstvo, Slovenije niso zgrešili. Že vedo, kako se dela posel.