Nogometaši Barcelone so z nogometno poezijo na poti do naslova evropskega prvaka prebujali čustva milijonov navdušencev po svetu, željo prebujati čustva pa kažejo tudi mnogi drugi. Španski proizvajalec avtomobilov Seat, na primer. Auto emotion (avtomobilska čustva) je bil dolga leta njihov udarni slogan, jekleni konjički pa že od nekdaj tako zasnovani, da vas bodisi kot potencialnega kupca ali pa kot zgolj opazovalca ne pustijo hladnih. Prav nič drugačna ni na primer alhambra, ki je lansko jesen povzročila pravo evforijo, družinski očetje pa so bili pripravljeni stopiti v (dolgo) vrsto, da bi jo zapeljali v domači hlev ter tako ugodili tudi željam žene (ji upate oporekati?) in otrok, voziti se nadvse udobno in tudi varno.

Zaradi kombinacije petih (po želji tudi sedmih) posamičnih sedežev, prostornega prtljažnika, drsnih vrat, bogate serijske opreme in konkurenčne cene je alhambro kot idealen družinski avto prepoznalo že 19.000 Evropejcev, veliko več, kot so v podjetju s sedežem v Martorellu pričakovali. Ker pa se zavedajo, da se spanje na lovorikah slabo konča, so enoprostorca oborožili s še enim adutom, štirikolesnim pogonom.

Najprej nekaj slabih novic. Štirikolesni pogon je na voljo zgolj v kombinaciji z 2-litrskim dizelskim motorjem (TDI) s 140 konjički in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, tako priljubljenega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko DSG pa ni mogoče niti doplačati. Če je razumeti razvojnike, ki so pri odgovoru na vprašanje o DSG delovali nesamozavestno, so razlogi tehnični. Tehnika, a tista boksarska, pa bo odigrala glavno vlogo pri slovenski ceni. Ve se namreč, da bodo prve štirikolesnice k nam zapeljale konec julija (naročila že sprejemajo), od tehnike in moči udarcev slovenskih pogajalcev pa bo odvisno, kako blizu bo končna cena njihovim željam o zgolj 2500-evrskem doplačilu v primerjavi z dvokolesno gnano.

Ste slabe novice preživeli? Po pojdimo k dobrim. Čeprav se je alhambra zredila za 90 kilogramov - gre sicer za mišice, saj špeha nismo opazili - ostaja v dobri kondiciji, zato ji sapa ne poide kmalu. 191 km/h maksimalne hitrosti in 11,4 sekunde pospeška do stotice mora zadovoljiti družinskega očeta tudi na daljših relacijskih vožnjah, povprečna poraba pa je s 6 litri celo na ravni dvokolesno gnane sestre. No, nam, ki nam opeka ves čas pritiska na desno nogo in posledično stopalko na plin, je potovalni računalnik pokazal dva litra več. Hvalevredno.

Novost je tudi 2-litrski TDI s 115 konjički, a nanj kar pozabite. Sicer ga lahko naročite, a vas bo zaradi cenovne politike stal več od črnega vranca s 25. več. Narobe svet pač.

P. S.: Oba s Penelope sva srečno poročena, zato je ostalo le pri spogledovanju. Zgodba z alhambro pa se lahko zasuče drugače...