Fanta in dekle v produkte združujejo znanje več kot 300 let stare tradicionalne slovenske proizvodnje in obdelave kristala ter sodobne inovativne tehnološke rešitve. Lani so trgu ponudili polnilni podstavek Crystal Dock, letos pa so za uporabnike pripravili ročno izdelan ovitek za mobilne telefone CalypsoCase, ki poleg posebnih mikrovlaken in titana vsebuje tudi žlahtne materiale, kot sta črno srebro in zlato.

Kar je pri CalypsoCrystal še bolj zanimivo, je način, s katerim bodo zbirali sredstva za končno produkcijo izdelka. Izbrali so namreč "crowdfunding", spletno predprodajo, v okviru katere tisti, ki jim je izdelek všeč, tega kupijo vnaprej, še preden ga podjetje ponudi širšemu trgu. Takšno financiranje namreč ponuja rešitev za projekte, ki zastanejo na ravni dobre ideje, ker nimajo sredstev za njeno realizacijo, četudi gre le za nekaj tisočakov. "V praksi je 'crowdfunding' videti tako, da objaviš projekt, poveš, koliko denarja potrebuješ in kaj ponujaš v zameno, ter obljubiš, da boš izdelek naredil, če boš zbral dovolj podpornikov," je pojasnil Matej Kurent, direktor podjetja CalypsoCrystal, ki podpornike zbira na spletni strani www.ckie.com/project/calypsocase.

Pri "crowdfundingu" ima poleg nabiranja podpornikov pomembno vlogo tudi publiciteta, ki na platformi objavljenim projektom prinaša še dodatne uspehe. "Najbolj znan projekt je TikTok, kjer je ekipa izrazila potrebo po 15.000 dolarjih, na koncu pa so jih zbrali milijon," z navdušenostjo razlaga direktor podjetja, ki želi postati vodilni proizvajalec luksuznih dodatkov za mobilne telefone, z lastnimi trgovinami v svetovnih metropolah. Pri tem si želijo podporno okolje, ki bo razumelo, da je tudi dober dizajn, ne le nizka cena, lahko dejavnik razlikovanja in da so perspektivna tista podjetja, ki znajo ideje tudi realizirati.