Svoje predavanje je naslovila udarno: Odnosi se splačajo! In trditev, ki jo je postavila za predavanje, argumentirala z ugotovitvami analize anket, ki jo zaposleni in podjetja izpolnjujejo v projektu Zlata nit, Dnevnikovem izboru najboljšega zaposlovalca med podjetji.

Vnovič je izpostavila pomen trikotnika IN-Č-TR (inovativnost- človek-trženje). „V tistih podjetjih, kjer so izrazili višjo oceno kakovosti odnosa med zaposlenimi in organizacijo od povprečja, imajo skoraj 9-krat višjo dodano vrednost in dvakrat višji dobiček na zaposlenega,2 je poudarila dr. Maja Makovec Brenčič. „Je pa raziskava Zlate niti 2010 pokazala, da ima zaradi krize in racionalizacije stroškov šibko inovacijsko razvojno stranico. To pomeni, da so se stroški v razvoj in raziskave občutno znižali, podjetja pa so usmerjena v preživetje in ustvarjanje tekočih prilivov. V podjetjih si tako prizadevajo črpati še preostale vire v podjetju in se čim hitreje prilagajati novim trgom. Je pa ob tem pomembno, da se ves čas spodbuja trženje, to pa ne more biti uspešno, če v podjetju ni dobrega odnosa med zaposlenimi,“ je poudarila dr. Makovec Brenčič. 

„A vendar je tudi zdaj čas, ko je treba gledati v prihodnost. Kar nas lahko razvija na dolgi rok, je prav trajnost in hkrati zmernost. Rasti dobičkov v taki meri, kot je bila v konjunkturi, še nekaj časa zagotovo ne bo, zato v tem trenutku lahko rečem le, da skupaj z mojimi kolegi verjamemo v bolj postopno rast, zato ker to ustvarja ravnotežje na vseh ravneh družbe. In to želi povedati tudi ta trikotnik,“ je povedala govornica in pojasnila, da so najbolj sredstva za razvoj zmanjšali v majhnih podjetjih. A ob vlaganjih v razvoj in inovacije je še bolj ključna komunikacija. „Ta naj bo odkrita, poštena in hkrati moderna ter interaktivna, torej povezovalna, kar je pomembno predvsem za prihodnje generacije.“

Program MQ konference je popoldne zaključil mag. Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila in predsednik Združenja Manager, sicer pa vodilni mož podjetja, ki je že drugo leto zaporedoma postalo najboljši zaposlovalec Zlate niti med velikimi podjetji.