O zmagi na Saturnusu je odločal zadnji dan. Po sobotnih hitrostnih preizkušnjah v Zasavju sta se namreč Čeh in Italijan enakovredno borila za vodstvo, Pech je v ospredje prišel šele v peti HP, toda pred današnjim nadaljevanjem je imel le 3,7 sekunde naskoka.

A razlika je danes hitro naraščala. Za takšen razplet je imelo zasluge tudi vreme. Medtem ko so v soboto dirkači vozili v lepem vremenu, so se danes v okolici Ljubljane spopadali z dežjem in vodo na cestah. Tako je imela velik vpliv tudi prava izbira gum, pri tem pa se je Italijan nekoliko uštel. V prvem delu današnjih šestih preizkušenj (po dvakrat so morali prevoziti hitrostne preizkušnje Janče, Metnaj in Višnja Gora) si je Pech tako nabral dovolj prednosti, da je lahko popoldne tudi nekoliko popustil. Tik pred koncem je naredil manjšo napako in udaril v odbijač svojega Lancerja, vseeno pa imel na cilju v ljubljanskih Stožicah več kot minuto naskoka.

Za Čeha se je Saturnus 2011 razpletel kot trije, na katerih je nastopil pred tem: z zmago, tako da ima zdaj v štirih nastopih prav toliko zmag. "Moj cilj pravzaprav ni bil, da bi dosegel štiri zmage na štirih nastopih, čeprav sem tega seveda vesel. Rad tekmujem na tem reliju, ker je zahteven in ima zanimive hitrostne preizkušnje. Letos je bilo morda nekoliko težje, ker je bil Longhi zelo težek tekmec. Danes pa je še deževalo, kar pa je meni pravzaprav kar ustrezalo," je dejal štirikratni zaporedni zmagovalec Saturnusa, prvi dirkač s takšnim dosežkom v zgodovini relija.

Zadovoljen pa je bil tudi Longhi. Za nastop na Saturnusu, v Sloveniji je dirkal prvič, ga je prijavila ekipa Target motorsport, dirkal pa je kot zamenjava za poškodovanega slovenskega prvaka Aleksa Humarja. Loghi je bil prijavljen tudi za nastop v slovenskem DP, tako da je osvojil tudi prvo mesto v konkurenci slovenskega točkovanja: "Izkušnja je bila zelo zanimiva. Povsem drugače je kot v Italiji, hitrostne preizkušnje so drugačne, asfalt bolj drseč in umazan. Vedel sem, da bom danes, če bo deževalo, težko lovil Pecha, pa še uštel sem se pri izbiri gum. A vseeno sem zadovoljen s svojim prvim Saturnusom in upam, da bom dobil še kakšno priložnost."

Tretji je bil še en češki dirkač Daniel Behalek s Subarujem Imprezo. Na stopničke je napredoval s petega mesta po prvem delu, odlično se je znašel v današnjih deževnih razmerah. Nekoliko pa mu je pomagal tudi najhitrejši slovenski dirkač Rok Turk. Dolgo je bil v boju za skupno tretje mesto, ki pa ga je moral zaradi napake tik pred koncem - ugasnil mu je motor, tako da je na progi izgubil več kot 20 sekund -, nazadnje prepustiti. Kljub vsemu Turk ni bil slabe volje: "Na koncu so točke, to je najbolj pomembno. Škoda je tretjega mesta, ki sva ga držala tri dni, skoraj do konca, in ga izgubila po banalni napaki. A največ so vredne točke, upam, da bo to pripomoglo k povečanju vodstva. Danes je odločala izbira gum. Tako med Pechom kot Loghijem kot med mano in Darkom se je videlo, da so bile razlike večje kot včeraj, kar je bila posledica malo sreče, malo pa gum."

Prvi dan je imel Turk glavnega slovenskega tekmeca v Darku Peljhanu. Razlika med njima je bila podobno majhna kot med Pechom in Longhijem, danes pa se je povečala - tudi v tem primeru zaradi gum. Peljhan namreč ni imel najbolj primernih za naliv in je začel izgubljati v primerjavi s slovenskim tekmecem. Na koncu je bil Peljhan, nastopil je s svojim starim Mitsubishijevim dirkalnikom devete evolucije, skupno šesti, med njim in Turkom je bil še Hermann Gassner. "Pričakovanja so bila malce večja, s glede na vložen trud in denar je temu primeren tudi nastop. Novega dirkalnika nimam povsem pripravljenega, zato se nisem odločil zanj, ker nisem vedel, ali bo zdržal do konca. Včeraj je bilo pravo dirkanje, danes pa je odločalo, kdo je imela kakšne gume. Jaz sem imel nekaj starejše in temu primeren je bil tudi rezultat."

V deseterici so od Slovencev končali še Mitja Klemenčič (Mitsubishi Lancer EVO IX) na osmem, Friderik Vajnhandl (Citroen C2 R2 MAX) na devetem in Alan Pajk (Renault Clio RS ) na desetem mestu.

Na letošnjem reliju so prireditelji spremenili potek prvega dela, saj so uvodno hitrostno preizkušnjo, superspecial, s speedwayskega stadiona v šiški preselili v Stožice, kjer sta bila tudi servisna cona in cilj relija. Kot že nekaj let pa je tekmovanje nato potekalo najprej v Zasavju in nato v ljubljanski okolici.