Na konferenci so predstavili tudi nekatere izbore in nagrade, ki izpostavljajo primere dobrih poslovnih praks, med drugim tudi Dnevnikov izbor najboljših zaposlovalcev Zlata nit. Na konferenci so štirim podjetjem podelili osnovni certifikat Družini prijazno podjetje. Osnovni certifikat so prejela podjetja Baby Center, Borzen, Elektro Maribor in Slovenski inštitut za standardizacijo. „Vedno znova me odlična podjetja pozitivno presenetijo. Gre za štiri med seboj zelo različna podjetja, projektne skupine, ki so delale na pridobitvi certifikata, pa so bile zelo zavzete in zelo konstruktivne. Ko smo ukrepe predstavljali, so nam uprave prisluhnile in nekatera podjetja so celo pripravila delavnice za predstavitev certifikata. Vsako podjetje je zgodba zase in vsako je vesela ter pozitivna zgodba,“ je poudaril Aleš Krajnc Kuščan. Anja Kopač Mrak z ministrstva za delo družino in socialne zadeve, ki je certifikate podelila, pa je poudarila, da je usklajevanje družine in službe nujno. „Ta podjetja so zgled drugim in verjamem, da bodo s svojim odnosom do zaposlenih dokazovali, da je to prava pot.“

Na konferenci so naredili še ne pomemben korak, saj so ustanovili Mrežo za družbeno odgovornost Slovenije, v katero se je vključilo 19 podjetij. Delovanje Mreže za družbeno odgovornost Slovenije bo temeljilo na informiranju in osveščanju podjetij, organizacij in širše javnosti o pomenu vključevanja družbeno odgovornih strategij v delovanje podjetij, o pozitivnih vplivih vključevanja in o dobrih praksah družbeno odgovornega delovanja. Želja ustanoviteljev mreže je, da slednja postane osrednje stičišče podjetij in organizacij za izmenjavo znanj, idej, dobrih praks in informacij na temo družbene odgovornosti. Ob tem je pobudnik ustanovitve mreže, direktor Ekvilib Inštituta Aleš Kranjc Kušlan, povedal: »Želimo si, da novoustanovljena Mreža za družbeno odgovornost Slovenije postane kompetenčni center za pomoč pri uvajanju in upravljanju družbene odgovornosti podjetij in drugih organizacij ter pooblaščeni sogovornik javnim institucijam v Sloveniji, EU ter izven EU pri promociji in uvajanju družbene odgovornosti«.

Med ustanovitelji Mreže za družbeno odgovornost Slovenije so: Abbott Laboratories, AJM, ona-vrata-senčila, Borzen, Brez dobička – inovativne družbene storitve, Domel, Ekvilib Inšitut, Imas, Infotehna skupina, Iolar, informatika v besedi, Kostak, komunalno podjetje, Racio, družba za razvoj človeškega kapitala, Siemens, ŠS e-Študentski servis, UniCredit Banka Slovenije, Unija, računovodska hiša, XLAB, Zavarovalnica Maribor, Zavod za zdravstveno varstvo Maribor in Združenje delodajalcev Slovenije. Številni med njimi so kot zaposlovalci ali kot partnerji do sedaj aktivno sodelovali tudi v Dnevnikovem projektu Zlata nit.

»Verjamemo, da lahko podjetja s svojim zgledom do družbeno odgovornega delovanja slednje preslikajo na svoje zaposlene in s tem prispevajo k večji odgovornosti družbe v celoti,« je dejala Katarina Bremec Slanič iz e-Študentskega servisa povedala medtem ko so na Zavodu za zdravstveno varstvo Maribor dejali: »Verjamemo, da je družbena odgovornost etično načelo, ki spodbuja ljudi, da bi se trudili za čim večjo celovitost svojih dejanj ter čim večje upoštevanje svoje soodvisnosti z drugimi ljudmi in naravnimi pogoji za naše življenje. Je obveza vsakega posameznika in sestavni del našega ozaveščenega in odgovornega odnosa z našim okoljem.«

V računovodski hiši Unija pravijo, da so se mreži pridružili »z razlogom, da podpremo družbeno in okoljsko odgovorne aktivnosti, predvsem pa smo veseli, da bo mreža povezovala podjetja in koordinacije različnih družbeno odgovornih aktivnosti, ki se navadno vsaka zase odvija v Sloveniji.« V družbi Iolar so se kot ustanovni član pridružili Mreži za družbeno odgovornost Slovenije, saj si želijo »skrbeti za izmenjavo in prenos dobrih praks na nacionalni in mednarodni ravni, pri tem pa bomo tudi sami utrjevali in širili koncept družbeno odgovornega delovanja tako znotraj našega podjetja kot v širši okolici.« Generalni direktor podjetja Abbott Slovenija Ljubiša Mitof je še dodal, da so njihova pričakovanja do delovanja mreže velika. »Želimo si učinkovitega prenosa dobrih praks našega matičnega podjetja uspešno prenesti tudi v Slovenijo, želimo si izmenjave idej in konceptov, s katerimi bomo v prihodnje v Sloveniji uspešneje in bolj učinkovito vodili družbeno odgovorne projekte«.