Najboljše startno mesto Sebastiana Vettla je šlo po zlu že po nekaj metrih dirke, ko jo je Nemcu ponovno zagodel sistem KERS. Ta je bil na koncu kriv tudi, da se je moral Vettel to pot sprijazniti z drugim mestom: "Start je bil res slab, sistem KERS je malo deloval, malo ni, kar je zelo vplivalo pri vožnji do prvega ovinka, v nadaljevanju dirke pa na obnašanje dirkalnika in s tem povezano obrabo pnevmatik. Zato smo morali drugi postanek v boksih opraviti predčasno, saj se je zaradi okvare KERS spreminjala razporeditev zavorne sile in so bile moje sprednje pnevmatike veliko prej obrabljene, kot smo načrtovali. Na koncu dirke mi je tistih nekaj krogov, ko sem moral zapeljati drugič v bokse, hodilo toliko narobe, da me je Lewis Hamilton še lahko prehitel. Ne vem, mogoče smo tudi malce preveč trmasto vztrajali pri strategiji dveh postankov," je po dirki povedal Sebastian Vettel. Poleg tega Vettlu večji del dirke ni delovala radijska povezava z vodstvom moštva, kar je še dodatno oteževalo njegovo vožnjo.
Sistem KERS torej ostaja največja šibka točka Red Bulla, ki pa jo je to pot s pridom izrabil Lewis Hamilton. Britancu sprva ni najbolje kazalo, a z odlično vožnjo in tremi postanki v boksih je tako rekoč v sami končni dirki še ugnal Vettla. "Malo smo tvegali pri strategiji, ki se nam je bogato obrestovala. To je bila zagotovo ena mojih boljših dirk, veliko sem moral tudi prehitevati in biti pri tem zelo previden. A največji čudež pri tej zmagi je, da dirke skoraj ne bi mogel začeti z običajnega startnega mesta," je povedal Lewis Hamilton, ki so mu mehaniki še nekaj minut pred zaprtjem izvoza iz boksov popravljali motor, ki ga nikakor niso mogli zagnati, in mladi dirkač je na svoje startno mesto zapeljal tako rekoč v zadnji sekundi. Tudi potem niso bili povsem prepričani, če to hitro popravilo ni pustilo kakšnih posledic na motorju. A očitno ni, kajti Hamilton je bil to pot več kot dostojna konkurenca Red Bullu. Drugi McLarnov dirkač Jenson Button bi lahko posegel še kakšno mesto višje, če se mu pri postanku ne bi pripetila povsem človeška napaka, ki pa ga je drago stala - skupaj s Vettlom sta zapeljala v bokse in Button se je za menjavo pnevmatik ustavil kar pri Red Bullovih mehanikih! "Ne vem, zakaj ima kar nekaj dirkačev tako rado naše mehanike," je dodal Vettel, podobno pa se je zgodilo tudi enemu od dirkačev Toro Rossa. Napako slednjega zaradi sponzorstva Red Bulla še lahko razumemo, napako Jensona Buttona pa malce težje.
Mož dirke je bil zagotovo Mark Webber. Avstralec je po povsem pokvarjenih kvalifikacijah dirko začel z osemnajstega mesta s trdimi pnevmatikami, na koncu pa je v cilj pripeljal kot tretji: "Po kvalifikacijah sem se počutil, kot bi me povozil tovornjak, po dirki pa sem naravnost olajšan. Začetek je bil zaradi trdih pnevmatik zelo naporen, nekako sem se moral prebiti skozi vse tiste kroge, da sem prišel enkrat v bokse po mehke pnevmatike in potem se je dirka zame lahko zares začela. Pred startom res nisem pričakoval uvrstitve med prve tri," je bil več kot zadovoljen Avstralec.
Veliko manj so bili zadovoljni pri Ferrariju, ki se spet niso mogli boriti za zmago, Fernando Alonso je na primer dejal, da na tej dirki enostavno ni šlo hitreje, pa naj je poskušal kar koli. Razlike med dirkači z manj in bolj obrabljenimi pnevmatikami so v letošnji sezoni naravnost ogromne, zato tudi ni manjkalo prehitevanj in bližnjih srečanj, na dolgi ravnini pa sta se v sovji najboljši možni luči zdaj le izkazala sistem KERS in DRS (pomično zadnje krilce).
S kislim obrazom je dirkališče zapustil tudi Nico Rosberg (Mercedes). Nemcu je odlično kazalo, tako kot tudi Michaelu Schumacherju, saj so pri Mercedesu naredili korak nazaj, ko so dirkalnik prilagodili osnovni konfiguraciji, s kakršno so vozili med zimskimi testiranji v Barceloni, in oba dirkača sta bila nenadoma spet zelo hitra. Rosberg je nekaj časa celo vodil na dirki in se mu je obetala uvrstitev med prve tri, potem pa je moral upočasniti vožnjo. Ekipa ga je opozarjala, da mu zmanjkuje bencina in zato je moral voziti veliko bolj previdno, kot bi lahko. Očitno so si pri Mercedesu privoščili napako pri izračunu porabe goriva, ki je Rosberga stala še boljše uvrstitve, kot je bilo na koncu peto mesto. O zanesljivosti dirkalnikov pa veliko pove tudi dejstvo, da je na celi dirki odstopil le en dirkač in sicer Jaime Alguersuari (Toro Rosso), pa še ta zaradi preslabo pritrjenega kolesa pri postanku v boksih.
Naslednja dirka bo 8. maja v Carigrad v Turčiji.