Že na startu se je pokazalo, da Red Bull sicer ne more brez sistema KERS, a ta je Nemcu pomagal le toliko, da je zadržal za seboj naravnost fantastičnega "speljevalca" Nicka Heidfelda, ki se je s šestega izstrelil na drugo mesto. Drugi so le nemočno opazovali, kako je kasneje Vettel iz kroga v krog povečeval vodstvo, ki ni bilo ogroženo niti za trenutek. "Malo sem presenečen, ker sem pričakoval veliko hujši boj za zmago. Za to sem se moral sicer bolj potruditi, a prav zelo naprezati se tudi ni bilo treba. Vse se je odločilo na startu, sistem KERS mi je pomagal, potem pa so mi najbolj pomagale pnevmatike. Zaradi nezanesljivosti delovanja KERS tega proti koncu dirke sploh nisem več uporabljal. A je bilo vseeno dovolj za zmago," je pripovedoval Sebastian Vettel.
Še enkrat se je namreč pokazalo, da je Red Bullov dirkalnik očitno eden najbolj nežnih do Pirellijevih pnevmatik, saj so se med tem njegovi tekmeci prebijali iz kroga v krog, kakor so vedeli in znali. Letos so namreč razlike med tršo in mehkejšo različico naravnost ogromne, najbolj pa dirkače vznemirja nekaj dejstev: mehkejše Pirellijeve pnevmatike namreč dobesedno v trenutku povsem izgubijo oprijem in kdor zamudi za trenutek, se hitro znajde ob stezi. In drugo, zaradi močne obrabe pnevmatik se tik ob idealni stezi zelo hitro začnejo nabirati tako imenovane "frnikole", svaljkasti ostanki pnevmatik, ki preprečujejo dirkačem, da bi bolj tvegali in pri prehitevanju bolj uporabljali stezo zunaj idealne linije.
Vseeno je bilo prehitevanj kar nekaj in končno se je pokazalo, da sta KERS in pomično zadnje krilce lahko dobro zagotovilo za še zanimivejše dirke. Eden tistih, ki se je dokaj dobro znašel s pnevmatikami, je bil tudi Jenson Button: "Zadovoljen sem z drugim mestom, a s kakšno lahkoto je pred menoj vozil Vettel, je zelo skrb zbujajoče. Ob toliko postankih, hitrih spremembah razmer na stezi in vsem drugem je težko obdržati nadzor nad dogajanjem na stezi. Pri meni se je na koncu pokazalo, to je bilo odločilno, da so bile trše pnevmatike veliko boljša izbira kot mehkejše."
Podobno je po dirki povedal tudi svojevrstno presenečenje Nick Heidfeld: "Start je bil odličen, a v nadaljevanju so pnevmatike postajale vedno bolj nepredvidljive. Nekaj je bilo tudi prometa pred menoj in tudi pri meni so bile trše pnevmatike hitrejše kot mehkejše. Z nekaj sreče mi je končno spet uspelo stopiti na stopničke."
S to srečo je mislil predvsem dvoboj Lewisa Hamiltona in Fernanda Alonsa. Hamilton se je proti Špancu boril s slepimi naboji, kajti njegove pnevmatike so se že poslavljale, ko je dvakratni svetovni prvak po nekaj neuspelih poskusih le tvegal preveč in si na zadnjem desnem Hamiltonovem kolesu pošteno polomil sprednje krilce. S tem je bila dirka za Španca izgubljena, njun oster dvoboj pa je po dirki dobil še dodaten epilog: oba dirkača so kaznovali z dodatnimi 20 sekundami kazni, pri čemer je Alonso še obdržal šesto mesto, Hamilton pa je s sedmega zdrsnil na osmo.
Ob stezi je spektakularno končal tudi Vitalij Petrov, ki ga je zaradi obrabljenih pnevmatik odneslo s steze. Pri vračanju nazaj je Rusa na grbini ob stezi katapultiralo visoko v zrak, pri trdem pristanku pa se mu je snel celo volanski obroč.
Naslednja dirka bo na sporedu že naslednjo nedeljo v Šanghaju.