V ožjem izboru za oglaševalca leta se je poleg Mobitela uvrstilo še pet kandidatov: Društvo ekologi brez meja, Ljubljanske mlekarne, Petrol, Poslovni sistem Mercator in Telekom Slovenije.

V utemeljitvi nagrade, ki jo je zbranim predstavila predsednica Slovenske oglaševalske zbornice Barbara Krajnc, piše, da je Mobitel v preteklem letu presegel dosedanje okvire komuniciranja s svojimi uporabniki in se kot nacionalni mobilni operater "odločil povezati slovenski narod skozi aktualne dogodke, ki so zaznamovali preteklo leto". Ob tem so bile komunikacije relevantne tako za ciljne skupine kot splošno javnost, hkrati pa zasnovane na moderen in vpletajoč način.

"Vse komunikacijske aktivnosti Mobitela v celoto povezuje tradicionalno prepoznavna korporativna komunikacija, ki zagotavlja, da se učinek posameznih akcij ne razprši. Pomembna elementa korporativne komunikacije sta družbena odgovornost in zavezanost trajnostnemu razvoju, ki se prvenstveno odražata skozi številna pokroviteljstva, še zlasti s pokroviteljstvom in upravljanjem Sečoveljskih Solin in izdelkov iz soli pod blagovno znamko Solnce," še piše v utemeljitvi nagrade.

Mobitel je poleg tega po mnenju osemčlanske komisije, ki izbira zmagovalca, ohranil in nadgradil konsistentno podobo tako korporativne komunikacije kot komunikacije posamičnih znamk.

V utemeljitvi nagrade Janezu Rakuščku izpostavljajo "mnoge izjemne" oglaševalske kampanje. Rakušček pa poleg tega pušča "nezamenljiv pečat na vsakem delu in pri vsakem naročniku zaradi dolgoletnih izkušenj v oglaševanju, širine znanja, zavedanja vpliva sporočil v katerem koli mediju in težnji po družbeno odgovornem in ozaveščenem komuniciranju".

Na novinarski konferenci je sicer predsednica SOF Špela Levičnik Novak poudarila pomen osrednje teme festivala - blagovne znamke, izvršna direktorica tekmovalnega programa Lučka Peljhan pa je izpostavila velik porast števila tekmovalnih oglasov v skupini internetno in mobilno oglaševanje.