Lahko upamo le, da bo kateri od ostalih dirkačev ali moštev presenetil. Vsi bodo seveda skušali s prestola zriniti Sebastiana Vettla. Po nemirih v arabskem svetu je odpadla prva dirka v Bahrajnu in prav nič ne kaže, da bi lahko dirko nadomestili v kasnejšem terminu. Zato Avstralija z dirko v Melbournu ponovno gosti otvoritveno predstavo v novo sezono, čeprav se nad dirko "down under" že nekaj časa zgrinjajo črni oblaki.

Bernie Ecclestone ne skriva, da mu vse težave okoli VN Avstralije zares že presedajo in da ne bi bil preveč razočaran, če se formula 1 odpove dolgemu potovanju na avstralski kontinent. Organizatorji so vedno znova postavljeni pred trdo dejstvo: VN Avstralije se po dirkah zadnjih nekaj let sooča z rdečimi številkami. Od leta 1996, ko so v Melbournu prvič organizirali dirko, so se stroški zvišali za trikrat, prihodki pa so se prepolovili. "Ko je formula 1 prišla v Melbourne, je sodček nafte stal osem dolarjev, danes pa že več kot 100. Preračunano moramo Bernieju Ecclestonu za eno dirko odšteti 18 milijonov evrov, lani pa je zvezna država Victoria še sama primaknila okoli 35 milijonov evrov. Vse to lahko kaj hitro konča našo dirko," je povedal predsednik organizatorja dirke ACGP Ron Walker. K temu dodajmo še stroške moštev in Ecclestona, saj za prevoz opreme potrebujejo šest tovornih letal, Ecclestonovo podjetje FOM pa pripelje s seboj še 150 ljudi, ki skrbijo, da vse poteka nemoteno. Ko leta 2015 poteče sedanja pogodba za VN Avstralije, je Avstralci, pod sedanjimi pogoji, najverjetneje ne bodo več podaljšali.

Novi dobavitelj pnevmatik Pirelli, skupaj z njimi pa seveda tudi moštva, je postavljen pred veliko vprašanj. Ker je neznank in ugibanj za zdaj še veliko več kot odgovorov, so tudi zaradi varnosti odgovorni pri FIA dirkačem namenili še en dodaten komplet pnevmatik za petkova testiranja v Albert Parku. Vsak odpeljan krog na tej stezi bo seveda prinesel nekaj več odgovorov, zares udomačili pa se bodo Italijani šele po eni odpeljani sezoni.

Pri Mercedesu so tiho optimistični. Zadnja testiranja so bila namreč zelo pozitivna, Michael Schumacher je prepričan, da letos lahko prihajajo na zmagovalne stopničke, za naslov prvaka pa se bodo težko borili. Kot skritega aduta jih vidi tudi nekdanji svetovni prvak Niki Lauda: "Mislim, da se nam pripravlja kar nekaj presenečenj. Med tiste, ki jih nihče ne omenja, pa bi znali presenetiti, sta Mercedes in Toro Rosso."

Za Lewisa Hamiltona je Avstralija mesto posebnega pomena: v svoji prvi sezoni 2007 je tam presenetljivo že na prvi dirki prišel na zmagovalne stopničke, leta 2009 je bil po dirki zaradi dajanja napačnih izjav vodstvu dirke diskvalificiran, lani pa si je zaradi cestnoprometnih ekscesov, ko je speljeval s kadečimi pnevmatikami, na vrat nakopal avstralske zakonodajalce, ki so ga kaznovali s 500 dolarji kazni. Zato ne preseneča Britančeva odločitev, da letos v Avstraliji ne bo sedel za volan avtomobila, ampak bo volan prepustil nekomu drugemu. Razen na stezi, seveda.

Sezona formule 1 se je torej začela, na prvi dirki bodo vsi še malce primerjali moči in verjetno ne bo takoj pokazala, kako dobro so moštva delala čez zimo. A kaj kmalu se bo pokazalo, kdo bo letos sodil v najožji krog favoritov.