Od leta 21. marca 2006, ko je soustanovitelj Twitterja Jack Dorsey objavil sporočilo, se je mikroblogerski platformi pridružilo že 200 milijonov uporabnikov. Vsak teden pa na njej uporabniki objavijo več kot milijardo twittov.

Dorsey je zadnje dni na Twitterju objavljal neke vrste urnik in s svetom delil podatke o tem, kaj je počel pred velikim zagonom strani in napetosti, ki je bila v zraku med ustanovitelji. Pet let kasneje je jasno, da se je delo obrestovalo.

Od ustanovitve je Twitter odigral vidno vlogo pri širokem naboru pomembnih in manj pomembnih svetovnih dogodkov – od revolucije v Egiptu do Charlie Sheenove vojne s CBS-om. Prav tako pa se je izkazal tudi kot koristno poslovno orodje. Veliko število največjih svetovnih podjetij uporablja spletni servis, da bi širili besedo o svojih uspehih in izdelkih.

Pomembnost Twitterja se je pred kratkim pokazala tudi pri potresu in cunamiju na Japonskem, ko so bile telefonske povezave motene. Pri Twitterju pravijo, da je bil nemudoma po potresu postavljen nov rekord s 6939 objav na sekundo, čez dan pa je bilo objavljenih celo 177 milijonov objav.

Prvo milijardo objav je Twitter dosegel po treh letih, dveh mesecih in enemu dnevu delovanja. Danes stran zabeleži 140 milijonov objav na dan.

Twitter je privatno podjetje, tako da vpogled v njegove finance ni dostopen, je pa prejšnji mesec Wall Street Journal objavil, da ga interesenti ocenjujejo na 5,6 do 7 milijard evrov.