Do marca leta 2012 naj bi dogradili manjkajočih 70 kilometrov od skupaj skoraj 130 kilometrov dolge kolesarske poti, ki bo na evropski kolesarski zemljevid uvrstila čezmejno regijo in povezala avstrijski poti Drauradweg in Murradweg s slovenskimi, hrvaškimi in madžarskimi kolesarskimi potmi. Tako bi postali regija, primerna za kolesarje, ki ljubijo dolge kolesarske ture, a tudi za tiste, ki se ustavijo v enem kraju in delajo dnevne, krožne ture.

Vrednost projekta Mura-Drava.bike je 1.799.066 evrov, sofinancira jo program IPA Slovenija-Hrvaška, od koder bodo dobili skoraj milijon evrov in pol, iz nacionalnih virov 133.000 evrov, 170.000 evrov pa bo lastnih sredstev partnerjev. Romeo Varga, svetovalec za mednarodno sodelovanje na Regionalni razvojni agenciji Mura, ki je pripravila projekt kolesarskih stez, je zbranim županom razložil, da je po podatkih nemške turistične zveze kolesarstvo tudi dober posel.

Izračunali so, da vsak turist kolesar na dan ob kolesarskih poteh pusti od 16 do 30 evrov. "Statistični podatki kažejo, da Murradweg na leto obišče nad 300.000 kolesarjev, prav toliko jih obišče Drauradweg. Prepričani smo, da bodo ti kolesarji nadaljevali svojo pot vzdolž rek, če bodo imeli primerno urejeno pot z dodatno turistično ponudbo. Po drugi strani pa bo kolesarska pot, ki pelje skozi tri države, atraktivnejša in bo privabljala nove kolesarje." je optimističen Varga.

V Evropi se kolesarjenje kot turistična dejavnost zelo hitro razvija in postaja pomembna ekonomska veja. Raziskave kažejo, da so glavne kolesarske prometnice najprimernejše ob rekah, kjer je teren relativno raven in tako dostopen vsem kolesarjem, obenem pa pomeni glavno povezavo med drugimi kolesarskimi potmi tudi na bolj zahtevnih območjih.

Partnerji v projektu Mura-Drava.bike pričakujejo, da se bo z izgradnjo kolesarskih poti ob koncu projekta za okoli pet odstotkov dvignilo število turistov v čezmejnih regijah, torej v pomurski in podravski regiji v Sloveniji ter v Medžimurski in Varaždinski županiji na Hrvaškem.

Kolesarski stezi bosta potekali po levem in desnem bregu in od Avstrije do Hrvaške v Sloveniji povezali 13 občin.