"La Classicissima", kot jo imenujejo Italijani, je namenjena predvsem sprinterjem, le v zaključku sedemurne preizkušnje po selektivnih klancih na Cipresa in Poggio se v igro lahko mešajo tudi solisti. Kot se je ob zmagovalcih sprinterjih Oscarju Freireju (2004, 2007, 2010), Alessandru Petacchiju (2005), Flilipu Pozzatu (2006) in Marku Cavendishu (2009) pred tremi leti vpisal tudi Fabian Cancellara. Z izjemo Kristjana Korena, ki bo predvsem pomočnik Nibaliju in Saganu, ima ostala trojica velike želje.

"Z ekipo smo si ogledali zadnja klanca, a po mojem nista pretirano zahtevna. Povsem drugače pa je cesto čutiti v nogah, če vemo, da se Cipressa začne šele na 270. kilometru, Poggio pa skoraj pri 290. kilometru. Tedaj je treba imeti dobre noge, pod klancem pa tudi dober položaj v koloni," se zaveda Grega Bole, ki je tako kot Koren in Kump novinec na tej dirki. Na etapni dirki Pariz-Nica je v eni izmed etap osvojil 9. mesto, sicer peto v glavnini, dirke pa zaradi hujšega prehlada po nasvetu zdravnikov ni končal. Kot specialist za težje hitre zaključke je rojen za MSR, saj je eden hitrejših v karavani, ki najlažje preživi klance. Voda na njegov mlin so tudi zdravstvene težave klubskega kapetana Alessandra Petacchija, zato lahko kar med dirko prevzame kapetanski trak.

Marko Kump bo lider zase. "V glavi imam samo to, da ne smem do zaključka potrošiti niti delčka moči preveč. Bom videl, kako se bodo noge obnašale po 250. kilometru, saj sem doslej vozil le eno tako dolgo dirko v karieri," je osredotočen Kump, ki je po Katarju in Omanu pretekli teden dirkal v Južni Ameriki: "Kar je bilo tam dobrega, je bil le trening. Ostalo je na najnižji ravni, kar je mogoče. Slovenci se sploh ne zavedamo, v kakšnem luksuzu živimo." Kristjan Koren sam zase ne pričakuje nič: "Vem, zakaj sem na dirki. Sagan in Nibali sta tukaj. Upam, da se bodo noge dobro obračale. Na naslednjih klasikah v Belgiji, Flandriji ter na klasiki Pariz-Roubaix pa še bolj. Tam so moje želje."

Le najstarejši Borut Božič je MSR že vozil pred štirimi leti, iz glavnine pa je odpadel tik pod vrhom Poggio. "Glede na to, kako solidno sem vozil na dirki od Tirenskega do Jadranskega morja, bi rad tudi tu dobro vozil. Kako pa bo, bomo videli v cilju. Letos imam veliko dirk, torej tudi veliko priložnosti, zato sem manj nervozen pred takšnimi dirkami kot prejšnja leta. Upam, da bo to še kaj pripomoglo," se nadeja Božič. Najboljši slovenski dosežek na klasiki Milano-San Remo ima Andrej Hauptman, ki je bil pred devetimi leti 13., pred desetimi pa 15.