Dirka 200 milj Daytone je v noči na nedeljo potekala v kaotičnem vzdušju. Od starta pa do cilja dirke so minile kar štiri ure, saj je bila dirka vmes večkrat prekinjena zaradi hudih padcev. Na jubilejni sedemdeseti ponovitvi te legendarne dirke, ki je bila izredno dolga, se je organizator med drugim sredi dirke odločil, da morajo vsi tekmovalci zaradi varnosti zamenjati gume na motociklih.

Skubic se je držal okrog osmega mesta in že je kazalo, da bo izboljšal svojo najboljšo uvrstitev iz leta 2008, ko je že bil osmi. nato se je vse skupaj še bolj zapletlo, zaradi padca so prireditelji dvignili rdečo zastavo in obveljale so uvrstitve iz kroga prej, ko je bil Skubic deveti, čeprav je zadnji krog prevozil kot sedmi.

Petnajstčlanska ekipa Inotherm Yamaha teama in številni navijači iz Slovenije so že začeli slavje, ko so skoraj dve uri po končani dirki organizatorji poklicali Skubica in ekipo na izredni tehnični pregled motocikla. Najprej so mu dejali, da njegova digitalna armaturna plošča ni v skladu s predpisi, potem so to preklicali in ga pozvali, da proti premajhnemu denarnemu nadomestilu razstavi pogonski agregat, ki bi bil nato neuporaben. Slovenec se je zato raje odločil, da podpiše odstopno izjavo.

"Povedali so mi, da moja digitalna armaturna plošča ni v skladu s pravilnikom ameriškega prvenstva in da ustreza le nastopanju na svetovnem prvenstvu. Ko sem jim pokazal njihov pravilnik in jim dokazal, da je moja armaturna plošča v skladu z vsemi pravili so priznali napako in se opravičili. Takoj za tem pa so zahtevali, da v prafaktorje razstavimo celoten pogonski agregat. Takoj mi je postalo jasno, da so se me lotili načrtno in da jim gre v nos naš dober rezultat," je ogorčen po dirki dejal Skubic.

"Pristal sem na razstavitev pogonskega agregata proti odškodnini v kolikor se izkaže, da je le ta v skladu s pravili. Tako je namreč zapisano v dirkaškem pravilniku pri nas in povsod drugje po svetu. Ponudili so mi 1000 ameriških dolarjev, kar je 700 evrov, to pa je seveda precej premalo. Stroški obnove takšnega motorja znašajo vsaj 3000 evrov in uradna potrditev devetega mesta za naše moštvo ni vredna tega denarja. Naša sredstva so precej omejena. Nov pogonski agregat stane 5000 evrov in če bi ga razstavili, ga lahko kar takoj zabrišem v koš za smeti. Obrabljenih delov pač v dirkaškem športu ne moreš sestavljati nazaj. Ciljno črto sem prečkal kot sedmi in kot športniku mi to zadostuje. Sam sem potrdil, da se zmorem kosati z najboljšimi za uradne rezultate in statistiko mi je zares povsem vseeno," je povedal Skubic, ki bo še razmislil, ali se bo na to dirko še vračal.

"Vsako leto smo bili tu odlično sprejeti in zato smo se z moštvom rade volje vračali. A letos je že na začetku postalo jasno, da smo z dobro vožnjo postali trn v peti hitrejšim tekmovalcem in tovarniškim ekipam. Nekdo se je očitno odločil, da se nas je potrebno znebiti. Predvsem zaradi tega sem razočaran in žalosten. Sprva sem jim dejal, da se v Daytono ne bom več vrnil, a sedaj si želim le, da bi se v miru naspal in celoten dogodek dobro premislil, preden se zares odločim," je zaključil Skubic.