Loeb, ki se na mehiških cestah dobro znajde (tam je slavil že v letih 2006, 2007, 2008 in 2010), je imel pri tokratni zmagi tudi nekaj sreče. Po dveh dneh je namreč vodil njegov rojak Sebastien Ogier, ki pa se je v 20. hitrostni preizkušnji zaletel v zid v Guanajuatitu in pri tem tako poškodoval avtomobil, da ni mogel nadaljevati.

Pred nesrečo je imel Ogier pred Loebom sicer le deset sekund naskoka, kljub temu, da je vodstvo dirke v soboto Loeba kaznovalo s 50 sekundami pribitka zaradi zamude na start 15. hitrostne preizkušnje.

Zadnji dan pa je hitro "izničil" to kazen in z Ogierjem bil tesno bitko za vrh. Odločila pa je že omenjena 20. hitrostna preizkušnja, v kateri je nastop končal dotlej vodilni Ogier, Loeb pa postavil najboljši čas in prevzel vodstvo. V zadnjih dveh HP je zlahka zadržal prvo mesto, najbližjima zasledovalcema iz Finske je pobegnil za več kot minuto in pol.

Tako se je na koncu vendarle zasluženo veselil svoje 63. zmage (prve s Citroenom DS3), s katero je popravil vtis po slabšem začetku sezone. Na uvodnem reliju na Švedskem je končal "šele" na šestem mestu.

"To je bil res zelo težak in naporen konec tedna, ki pa se je za nas iztekel skoraj popolno. Imeli smo nekaj manjših težav, ampak ne toliko z novim avtomobilom, kar me posebej veseli," je po dirki povedal sedemkratni svetovni prvak.

Svetovno prvenstvo sicer sestavlja 13 dirk. Po dveh relijih vodi Hirvonen s 46 točkami, sledi mu Loeb s 36, Latvala je tretji z 31 točkami.