Blow je znan po svoji odkritosti, kar se tiče video igric, in je glede iger na spletnih družbenih omrežjih povedal, da skušajo te "izkoristiti največ kar se da in dati minimalno možno količino. Video igre, kot sta World of Warcraft ali Counter Strike, dovoljujejo igralcem, da spoznavajo nove ljudi prek "klanov", medtem ko igre na družbenih omrežjih od igralcev zahtevajo, da izkoristijo tiste, ki jih že poznajo."

"Stvar glede teh iger je, da so videti zelo lahkotne in prijateljske," pravi Blow in doda, da jih ljudje vidijo bolj v stilu "klikam in zabavam se", vendar pa se za takšnimi igrami skriva veliko več. Ustvarjalci igric dražijo uporabnike, tako da jim ne ponudijo vsega, kar ti želijo – posledično morajo uporabniki vse več časa preživeti ob igri in ob tem za napredovanje še pošiljati vabila svojim prijateljem.

Trenutno je najbolj priljubljena Facebookova igra Farmville, vrednost njegovega ustvarjalca, podjetja Zynge, pa trenutno znaša 5,6 milijarde dolarjev (4,1 milijarde evrov). Igra omogoča uporabnikom, da s svojim denarjem prek spleta plačujejo za virtualne predmete. Tisti, ki kupujejo predmete, za napredovanje porabijo manj igralnega časa, medtem ko morajo ostali igrati več, da pridejo do določene točke.