Športni objekti v Stožicah bodo tako še nekaj časa brez posebnega sponzorskega imena, čeprav si je direktor Zavoda Tivoli Roman Jakič obetal, da bo na njihov naslov prispela vsaj ena ponudba ali celo več. Toda kot kaže, podjetja niso bila pripravljena odšteti vsaj pol milijona evrov na leto zato, da bi se stadion ali dvorana ponašala z njihovim imenom.

Direktor Jakič je pojasnil, da neodzivnost gospodarskih družb za sponzoriranje pripisuje po eni strani finančni krizi, po drugi strani pa priznava, da so se z gospodarstveniki morda premalo intenzivno pogovarjali. Razmišlja, da bi morali gospodarskim družbam bolje predstaviti prednosti sponzorstva. Tako dvorana kot stadion sta po njegovih besedah v letošnjem letu praktično polno zasedena, kar je za podjetje, po katerem bi se imenoval športni park, marketinško zelo pomemben podatek, meni Jakič.

Zavod Tivoli je nameraval dvorano oziroma stadion poimenovati po najboljšem ponudniku, ki bi se zavezal, da bo naslednjih pet let sponzoriral vsaj pol milijona evrov na leto. Zavod bi bil po petih letih pripravljen pogodbo z najboljšim izbranim ponudnikom podaljšati še za pet let, če bi ponudnik izpolnil vse pogodbene obveznosti. Sponzor bi poleg imena v športnem parku dobil v zameno v uporabo eno ložo v športni dvorani oziroma ložo na stadionu.

"Nismo obupali, skozi smo dali že veliko javnih razpisov," je optimističen Jakič in meni, da neuspeh prvega javnega razpisa še ne pomeni popolnega neuspeha. Napovedal je nov javni razpis, pred katerim pa bodo pripravili še en krog neformalnih pogovorov z gospodarskimi družbami. Prav tako bodo še enkrat pregledali pogoje v razpisu in preučili, ali cena morebiti le ni bila previsoka.

Jakič sicer meni, da cena pol milijona evrov na leto ni bila tista, ki je potencialne sponzorje odvrnila od prijave na razpis. Pojasnil je, da v prvem krogu neformalnih pogovorov gospodarstveniki niso imeli pripomb na ceno, pomisleki so se pojavili le glede obdobja petih let, ker se s podpisom pogodbe podjetje zaveže, da bo naslednjih pet let vsako leto namenilo najmanj po pol milijona evrov.

Čeprav bodo Stožice vsaj še nekaj časa ostale "le" Stožice, pa Jakič pravi, da športni park primanjkljaja teh nekaj milijonov evrov ne bo čutil. "V finančnem načrtu imamo zagotovljen denar za pokritje stroškov delovanja in upravljanja Stožic," zagotavlja Jakič. Dodaja, da so denar od tega sponzorstva želeli nameniti za nove naložbe pri drugih objektih, saj Zavod Tivoli upravlja vse športne objekte v lasti Mestne občine Ljubljana.