Ko je Murdoch lansko leto izjavil, da je iPad rešitelj časopisne industrije, mu je večina verjela. Ob najavi The Dailyja, novic, namenjenih le iPadu, se vsi sprašujejo, ali je to prihodnost časopisnega izdajanja kot nasprotja tisku, ki mu padajo prihodki in vpliv, in brezplačnemu spletu, ki ne omogoča tako kakovostnega in profesionalnega novinarstva in posla.

Čez nekaj tednov, ko se bosta na oder v Muzeju moderne umetnosti v San Franciscu skupaj povzpela Rupert Murdoch in Steve Jobs, bomo lahko izvedeli glavne značilnosti The Dailyja in prve dnevne novice na iPadu tudi prelistali.

Vendar nekaj stvari o The Dailyju že vemo:

- Murdochov News Corporation je v projekt vložil okoli 30 milijonov dolarjev (okoli 23 milijonov evrov),

- v redakciji bo delalo okoli sto novinarjev ter tudi lepo število video producentov in grafikov,

- The Daily se bo osredotočal na New York in na Kalifornijo,

- vsebina se bo osveževala nekajkrat dnevno, ni pa znano, ali bo znotraj aplikacije tudi stalen prostor za sveže oz. tekoče dogodke,

- primarno je namenjen iPadu, vendar se bo prilagodil tudi drugim tabličnim računalnikom,

- prvotno bi se moral imenovati The Daily Planet, po novicah, za katere je delal Clark Kent iz stripa Superman, vendar pa lastnik pravic, DC Comics, ni odobril uporabe imena,

- tehnično je Murdocha pri lansiranju prvih novic, namenjenih le tabličnim računalnikom, prehitel Richard Branson z mesečnikom Project,

- cena The Dailyja naj bi znašala 0,99 dolarja tedensko (0,74 evra).