Glasovanje je potekalo v četrtek in petek, štetje glasov pa celo noč na soboto. Proti dogovoru so večinoma glasovali delavci v proizvodnji, medtem ko so ostali glasovali za. Dogovor, ki so ga sindikati, z izjemno ekstremno levega sindikata FIOM, in vodstvo Fiata sklenili pred nekaj tedni, delavcem prinaša delo ob sobotah, krajše odmore in več izmensko delo. V zameno pa je Marchionne okoli 5500 zaposlenim obljubil proizvodnjo novega modela Chryslerjevega jeepa.

Fiat in Chrysler, v katerem ima Fiat 25-odstotni lastniški delež, naj bi v Mirafioriju letno proizvedla okoli 280.000 jeepov in vozil alfa romeo. Za Marchionneja potrditev dogovora pomeni novo zmago pri projektu povrnitve Fiatovih italijanskih tovarn na zeleno vejo. V skupini Fiat namreč italijanske tovarne redno ustvarjajo izgubo. Fiat v Italiji z okoli 80.000 zaposlenih predstavlja največjega zasebnega delodajalca, po svetu pa zaposluje okoli 190.000 delavcev.

Na prožnejše pogoje dela (uvedbo 24-urne proizvodnje in dela ob sobotah) so sredi lanskega leta že pristali delavci obrata v Pomiglianu d'Arcu pri Neaplju. Dogovor je takrat podprlo več kot 60 odstotkov vseh, ki so se glasovanja udeležili. Marchionne je v Pomiglianu odprl proizvodnjo novega modela pande, ki ga sicer izdelujejo na Poljskem.

Glasovanje je spremljala ostra politična razprava. Minuli konec tedna so Marchionneja v Torinu pričakali žaljivi grafiti, ki jih je spremljala rdeča zvezda, simbol v 70. letih izjemno aktivne levičarske ekstremistične skupine Rdeče brigade.

Olja pa je na ogenj dodatno prilil še sam premier Silvio Berlusconi, ki je sredi tedna dejal, da bi ob zavrnitvi dogovora imela italijanska podjetja dobre razloge preseliti proizvodnjo v tujino. Izjava je močno razburila opozicijo, še posebej vodjo glavne opozicijske Demokratične stranke, Pier Luigija Bersanija, ki je izjavo premierja označil za sramotno.