Ker širitev Dunajske ceste, ki bi bila precej manj problematična kot na primer širitev Tržaške ali Celovške ceste, v doglednem času ne pride v poštev, bodo na mestni občini ločeni rumeni pas za avtobuse zarisali kar čez enega od obstoječih dveh voznih pasov, tako da bo promet potekal podobno kot po Barjanski cesti. Še večje spremembe so predvidene na Slovenski cesti, kjer bo promet za osebna vozila potekal enosmerno po enem voznem pasu na relaciji med Tivolsko in Gosposvetsko cesto ter med Šubičevo ulico in Aškerčevo cesto, medtem ko bo na vmesnem delu (mimo Name) dovoljen le javni potniški promet.

Avtomobilisti bodo tako za vožnjo mimo mestnega središča uporabljali predvsem Bleiweisovo cesto, del prometa z "zožene" Dunajske ceste pa bi morala prevzeti Titova cesta, medtem ko naj bi prometne tokove v širšem mestnem središču razbremenil predvsem notranji cestni obroč, ki bo sklenjen z mostom med Roško in Njegoševo cesto pri Cukrarni. Prav ta povezava bo ključna pri spremembi prometnega režima v mestu, saj se bodo načrtovane spremembe začele šele z njenim dokončanjem, ki je predvideno oktobra letos.

Po zavezah občine, danih v okviru evropskega projekta Civitas Elan, naj bi poskusni koridor Zmajev rep vzpostavili še pred iztekom programskega obdobja leta 2012, ko si je za cilj občina zastavila povečati delež uporabe javnega potniškega prometa s 13 na 30 odstotkov in povečati delež nemotoriziranega prometa za 20 odstotkov (kolesarji skupaj 10 odstotkov, pešci 19 odstotkov). Kot pojasnjujejo na mestni občini, je cilj tako projekta Civitas Elan kot tudi pobude Za mesto po dveh, ki predvideva pešcem in kolesarjem bolj prijazno ureditev Slovenske ceste, spodbuditi ljudi v mestu k hoji, kolesarjenju in uporabi javnega potniškega prometa. "Občina si za izvedbo teh ukrepov prizadeva pridobiti dodatna sredstva tudi iz evropskih skladov, saj sta trajnostna mobilnost v mestih in kakovostno urbano okolje dve prednostni nalogi, za kateri je sofinanciranje mogoče pridobiti," pojasnjujejo na mestni občini.

Blaž Lokar, avtor pobude Za mesto po dveh, poudarja, da so izkušnje iz tujine pokazale, da je povečanje prostora za pešce in sočasno izboljšanje javnega potniškega prometa vedno pomenilo povečanje števila pešcev, kar je pozitivno vplivalo tudi na promet trgovin. "Slovenska ulica ima potencial osrednje nakupovalne ulice v Ljubljani in bo z obnovo postala kakovosten javni prostor z odličnim dostopom do javnega prevoza. Ulica bo ozelenjena, hrup in emisije iz prometa se bodo zmanjšale, kar bo prispevalo tudi k boljšim bivanjskim razmeram," meni Lokar.