Darja Pungerčar, vodja sektorja parkirišč v javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice, ki upravlja z vsemi mestnimi parkirišči, je za Delo potrdila, da v dopoldanskem času na parkirišču res ni veliko vozil, razen avtomobilov stanovalcev in uporabnikov Centra Stožice. V času prireditev je garaža polno zasedena, število uporabnikov sistema P + R pa se poveča v slabem vremenu.

V Stožicah je MOL uredil drugo parkirišče P + R v Ljubljani. Kot piše Delo, sistem parkiraj in odpelji že več let deluje na Dolgem mostu, v zadnjih letih zelo uspešno, saj bi glede na zanimanje dnevnih migrantov lahko 217 parkirnim mestom, kolikor jih je na voljo, dodali še nekaj sto.

Lani spomladi so odprli tudi P + R na Rudniku, za kar so porabili 80.000 evrov, a so ga bili prisiljeni po nekaj mesecih zapeti. Pungerčarjeva je za Delo pojasnila, da se parkirišče ni uveljavilo, občina pa je želela zemljišče prodati. Ker iz tega pa ni bilo nič, zdaj spet razmišljajo, da bi na isti lokalciji na Rudniku P + R ponovno oživeli.

Potencialni uporabniki potrebujejo več časa, da se novo lokacijo navadijo, zato Pungerčarjeve meni, da bo prava slika na parkirišču v Stožicah spomladi 2011. Po njenih besedah se bo pogled na parkirišče v Športnem parku Stožice izboljšal, ko bo celoten objekt končanm. Odgovora na vprašanje, ali s trenutnimi prihodki lahko krijejo stroške obratovanja in vzdrževanja, Delo ni dobilo, glede cene, ki jo je določila Mestna občina Ljubljana, pa Pungerčarjeva meni, da ni previsoka. Stanovalcem soseske BS3 so oddali 273 parkirnih mest, za katera uporabniki plačujejo 50 evrov mesečno, v javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice pa ne razmišljajo o tem, da bi okoliškim prebivalcem ponudili v najem dodatna parkirana mesta, saj trenutno število najetih parkirišč zadošča.