Na UVK navajajo, da je bil rok podaljšan zaradi upravičenih razlogov, ki jih je v prošnji za podaljšanje navedlo Delo. Rok, ki ga je pred tem UVK določil Delu za odprodajo delnic v Večeru, se namreč izteče danes. Delo ima v lasti 79,24 odstotka Večera, za nakup slednjega pa je konec junija sklenilo kupoprodajno pogodbo z družbo 3Lan iz Murske Sobote.

Pogodba je sklenjena z odložnim pogojem pridobitve ustreznih soglasij UVK in ministrstva za kulturo, pri čemer je soglasje slednjega potrebno zato, ker gre za več kot 20-odstotni delež časnika Večer. Na odločitev ministrstva glede tega čakajo tudi na UVK.

UVK je o danes izdanem sklepu o podaljšanju roka Delo obvestil ustno, pisni sklep je bil poslan po pošti, je STA povedal predsednik uprave Dela Jurij Giacomelli. Kot je še dejal, brez da bi poznal pisno obrazložitev podaljšanja rok, UVK "očitno ocenjuje, da bo lahko odločitev sprejel že v tem času". V tem času pa mora vlada imenovati osebo, ki bo v tem postopku zamenjala direktorja UVK Janija Sorška, ki se je, kot je znano, iz postopka presoje prodaje Večera izločil. "In urad ocenjuje, da bo do odločitve kmalu prišlo, kar je vsekakor pozitiven signal," je dejal Giacomelli.

Prvi mož Dela ocenjuje, da je čakanje, ki zdaj traja več kot pol leta, slabo tako za Večer kot za Delo in povzroča motnje v poslovanju, zato je po njegovih besedah pomembno, da do odločitve čim prej pride. "Da vemo, ali lahko na ta način prodajo čim prej zaključimo ali pa jo nadaljujemo drugače in naprej zasledujemo izpolnjevanje odločb," je dejal Giacomelli, ki upa tudi, da bo v tem obdobju tudi kupec dobil ustrezne odgovore in da bo negotovost odpravljena.

S prodajo večinskega deleža Večera prekmurskemu podjetju 3Lan se sicer ne strinjajo Večerovi novinarji. Izvršilna odbora aktiva novinarjev Večera in zastopstva uredništva Večera sta v sredo UVK in ministrstvo za kulturo pozvala, naj družbi Delo ne izdata soglasja za prodajo skoraj 80-odstotnega deleža časnika Večer podjetju 3Lan.

Temu nasprotujejo zato, ker lastnik in direktor omenjene družbe Denis Čeh po njihovem mnenju ni pokazal potrebnih poslovnih in profesionalnih kompetenc in resnosti za naložbo, prav tako ni predstavil vizije razvoja družbe in se je izkazal kot popoln nepoznavalec medijskega posla. Sprašujejo se tudi, od kod bo njegovo podjetje s štirimi zaposlenimi vzelo po neuradnih podatkih 9,3 milijona evrov za nakup Večera. Bojijo se tudi, da je Čeh le slamnati mož v poslu.