Monet Parham vodi organizacijo, ki se bori za to, da podjetja ne bi uporabljala trikov z igračami za najmlajše z namenom povečanja dobička. Tako otroke le izkoriščajo. Dejala je, da je glavni razlog, da gre njena šestletna hči v McDonalds to, da si želi dobiti igračo.

"Skrbi me za zdravje svojih otrok," je dejala. "Matere in očetje dobro vedo, kako je otroku težko reči ne, McDonalds pa to še zaplete, saj moramo velikokrat zaradi nezdrave prehrane reči ne, čeprav si otrok nečesa želi."

"Moti me, da McDonalds s tem, ko poleg nezdrave hrane ponuja igrače, otrokove želje in navade glede prehrane brez dovoljenja staršev dejansko spreminja," je poudarila. Težava je v tem, da otroci ne razumejo, v čem je težava, ne razumejo namena oglaševanja. "McDonalds izkorišča otrokovo razvojno ranljivost." Pri McDonaldsu odgovarjajo, da so "ponosni na svojo blagovno znamko. Odločno bomo branili našo Happy Meal ponudbo." Mati želi doseči tudi to, da otrokom ne strežejo hrane, ki ne izpolnjuje strogih prehrambenih standardov.