Ob pomoči štirih mentorjev in lokalnega prebivalstva so načrtovali celotno poslopje, ga zgradili in opremili. "Postaviti šolo v takem okolju je pogumno," je zadovoljstvo nad končanim projektom izrazil Peter Gabrijelčič, dekan fakultete, in dodal: "Arhitektura vedno poskuša biti racionalna. Ampak skozi to racionalnost tudi etična."

Pri delu so uporabili materiale, značilne za okolje, s čimer so želeli sporočiti, da se tudi s cenejšimi materiali lahko oblikuje dobra arhitektura. "Zavedali smo se, da delo v drugačnem okolju in daleč od doma ne bo lahko, vendar smo zastavljene cilje uresničili," je povedal Jošt Hren, ki je sodeloval pri projektu. "Odšli smo z namenom, da zgradimo šolo in ob tem lokalnim prebivalcem predamo nekaj našega znanja. Izkazalo se je, da je izkušnja bolj koristna za nas kot zanje, saj smo spremenili pogled na drugačnost," je dodal mentor Aleš Vodopivec. Da je to bogata izkušnja, so se strinjali tudi študenti. "Nimaš vsak dan priložnosti, da zgradiš šolo. Pridobila sem pomembna znanja za prihodnost," je povedala študentka Mina Hiršman.

"Zagotovo smo prispevali tudi k premikom v JAR in k premikom v naših glavah," je sklenil Gabrijelčič. Nov premik pa se bo v Ithubi zgodil že prihodnje leto, ko bodo študenti šolskemu poslopju dodali še večnamensko dvorano.