Podražitvi storitev elektronskih komunikacij družbe T-2 so sledile s podražitvami še družbe Telemach, Tušmobil, Amis, Mobitel in Telekom Slovenije, navajajo v Apeku. Družbe so navajale različne razloge za podražitev storitev, in sicer inflacijo, podražitev pravic za televizijske programe, investicije v nove storitve, nevzdržne razmere na slovenskem trgu elektronskih komunikacij in na stroške nerazumljivo nizko postavljene cene storitev konkurenčnih operaterjev.

Kot razloge so navajali tudi investicije v gradnjo in posodabljanje omrežij ter zagotavljanje, uvajanje in ohranjanje visoke kakovosti storitev, visoke stroške zagotavljanja storitev, prenovitev naročniških paketov in podobno. Operaterji so storitve podražili selektivno ali pa jih omejili, spet drugi so začeli zaračunavati tudi storitve, ki so bile pred podražitvijo brezplačne. Operaterji so hkrati ponudili nekatere nove programe in spremenili ugodnosti, ki jih bodo naročniki pridobili prej, kot bi jih sicer (npr. program za zvestobo), ter uvedli novosti (npr. paketi storitev brez interneta), navajajo v agenciji.

Na področju mobilne telefonije agencija med drugim izpostavlja razpise za razvoj aplikacij za mobilne telefone ter nadgrajevanje omrežij operaterjev.

Podatki za mobilno telefonijo sicer med drugim kažejo, da je stopnja penetracije aktivnih uporabnikov mobilne telefonije na prebivalstvo v tretjem četrtletju letos v primerjavi s predhodnim trimesečjem porasla za 0,6 odstotne točke na 103,2 odstotka.

Pogled na podatke o tržnih deležih aktivnih uporabnikov mobilne telefonije po operaterjih kaže, da se je vodilnemu Mobitelu delež znižal s 56,1 na 55,4 odstotka. Drugi največji operater Simobil je medtem delež povečal z 28,2 na 28,6 odstotka, Tušmobil je delež ohranil pri 7,8 odstotka, Debitel pri 4,4 odstotka. Izimobil je delež povečal z 2,4 na 2,5 odstotka, T-2 pa z enega na 1,2 odstotka.

Med operaterji fiksnega širokopasovnega dostopa do interneta je po številu priključkov vodilni ostal Telekom Slovenije, a se mu je delež zmanjšal s 44,7 na 44,1 odstotka. Družbi T-2 se je delež znižal z 19,4 na 19,3 odstotka, Amis je delež povečal z 9,9 na deset odstotkov, Telemach pa z 10,5 na 10,8 odstotka.