Tudi v Petrolu, ki ga vodi Aleksander Svetelšek in je pred Soda in Kada posredno v 30-odstotni državni lasti, so se zavili v molk. Za Finance so povedali le, da konkretnih poslovnih razmerij s poslovnimi partnerji ne komentirajo. Po njihovih besedah pa v splošnem velja, da imajo v skupini Petrol za obvladovanje terjatev računalniško podporo, ki omogoča avtomatski, stalen nadzor nad izpostavljenostjo do posameznega kupca ter takojšnje ukrepanje. Redno preverjajo finančno stabilnost partnerjev in glede na oceno tveganja se terjatve podjetja tudi ustrezno zavarujejo. Zanimivo je, da se je Aleksander Svetelšek na nedavnem na srečanju vrha gospodarstva z vlado potožil, da slovenska zakonodaja preveč ščiti dolžnike.

SCT si je menda večino dolga nakopal v zadnjih mesecih. Po uzancah, ki jih imajo na Petrolu že vrsto let, tako Finance, ima vsak kupec določen znesek, do katerega njegov dolg tolerirajo. Znesek dolga je večinoma vezan na pretekle nakupe. Za SCT ta znesek znaša približno sedem milijonov evrov. Ko kupec to mejo preseže, zanj ni več goriva.

Kot pišejo Finance, je Petrol terjatev zavaroval z zemljiščem v Mengšu, kjer je SCT načrtoval gradnjo industrijske cone. Cenitev je bila menda opravljena letos poleti, zemljišče pa je ocenjeno na - 12 milijonov evrov. Podobno poslovno razmerje pa je imel Petrol tudi z Vegradom. Velenjsko gradbeno podjetje, ki je že v stečaju, naj bi dolg do Petrola poleti v enem samem dnevu povečalo za okoli 100 tisoč evrov. Viri Financ razkrivajo, da naj bi nekdanja šefinja Hilda Tovšak poleti, ko je Vegrad že presegel med tremi in štirimi milijoni evrov izpostavljenosti na Petrolu, poklicala članico uprave Maričo Lah in jo nagovorila, da ji omogoči oskrbo z gorivom za nekaj Vegradovih tovornjake. Petrol naj bi menda nato Vegradu oziroma njegovim hčerinskim družbam odprl limit za 24 ur, Vegrad pa je črpalke menda "napadel" s skoraj vsem voznim parkom.