Še najbolj so bili, pa naj bo to naključje ali ne, s Pirellijevimi pnevmatikami zadovoljni pri Ferrariju. Kako tudi ne bi bilo, saj so zadnja testiranja v Abu Dabiju opravili z odliko. Mnogi že namigujejo, da ni bilo povsem po naključju, da je bil Ferrari spet najhitrejši. Sicer rek, da kri ni voda, velja, a pri Pirelliju bi bili vseeno zelo nespametni, če bi še pred samim polnim zagonom favorizirali le eno moštvo. Tega jim enostavno ni treba, kajti v vsakem primeru bodo tudi oni zmagovalci, ker bodo, tako kot zadnjih nekaj sezon Bridgestone, pred njimi pa dolga leta na primer Goodyear, edini dobavitelj pnevmatik. A Ferrarijeva hitrost in ujemanje dirkalnika z novimi pnevmatikami sta bila vseeno pravo malo presenečenje.

"S prilagajanjem na nove pnevmatike ne bo kakšnih posebnih težav ali posebne drame. Novi dirkalnik bo sicer drugačen kot ta iz sezone 2010, a tudi zadnja testiranja so veliko pomagala pri zasnovi dirkalnika za naslednje leto. Po prvih vtisih lahko rečem, da Pirellijeve pnevmatike niso tako zelo drugačne od dosedanjih Bridgestonovih, zato bo prilagajanje na njih potekalo precej manj stresno in zahtevno," je prepričan Fernando Alonso, sicer veliki poraženec sezone 2010 in zadnje dirke v Abu Dabiju. A Španec dodaja, da ravno taki porazi Ferrari naredijo še močnejši, zato ne pričakuje, da bodo v ekipi zaradi napačne strategije na zadnji dirki padale glave.

Pri Renaultu so bili prav tako zadovoljni, vodja ekipe Eric Boullier meni, da se zaradi novih pnevmatik razmerja moči ne bodo koreniteje spremenila. "Mogoče bomo priča nekaterim presenečenjem, nekatere ekipe bodo hitreje zadele nastavitev dirkalnika glede na pnevmatike, druge bodo mogoče brcnile v temo. A se bodo stvari vseeno kmalu po začetku sezone hitro normalizirale, ker bomo vsi skupaj pnevmatike še bolje spoznali. Na prvih testiranjih smo imeli na voljo prve osnutke, testiranja pa so bila bolj namenjena Pirelliju kot samim moštvom. Testirali smo s starimi dirkalniki, kar pomeni, da bodo bolj pomembna testiranja, ko bomo imeli na voljo dirkalnike za sezono 2011. V glavnem smo zbirali prve vtise in predvsem bili na voljo Pirelliju, da so njihovi inženirji končno lahko dobili prve merodajne številke," pravi Eric Boullier.

Da so bili podatki na zadnjih testiranjih v Abu Dabiju res v veliki meri namenjeni Pirelliju, govori tudi informacija, da so Italijani ekipam predpisali, naj vse ekipe teže dirkalnikov razporedijo v razmerju 46 odstotkov na sprednji osi in 54 odstotkov teže na zadnji osi, da bodo dobljene številke lahko primerljive. Že na naslednjih testiranjih bodo ekipe imele povsem proste roke pri iskanju optimalnih nastavitev dirkalnikov.

Pri Pirelliju so z doslej opravljenim delom zelo zadovoljni, zadnja testiranja so minila brez večjih težav, dirkači so opravili približno 11.000 testnih kilometrov. Pri tem so imeli le dvakrat težave s predrto pnevmatiko, obakrat pri novemu svetovnemu prvaku Sebastianu Vettlu, ki je medtem postal tudi častni meščan rojstnega Heppenheima v Nemčiji.

"Dobili smo celo goro podatkov, ki jih bomo zdaj počasi analizirali in ekipam takoj, ko bodo spet lahko testirale, ponudili nove možnosti in nove pnevmatike. Vemo, na kaj se moramo osredotočiti. 11.000 testnih kilometrov v dveh dnevih je več, kot smo doslej na zasebnih testiranjih lahko prevozili v treh mesecih. Najbolj pomembno pa je, da smo pnevmatike lahko preskusili na najnovejših dirkalnikih, do sedaj smo namreč testirali le s Toyotnim dirkalnikom TF109 iz sezone 2009, ki ima povsem drugačne značilnosti kot dirkalniki iz sezone 2010, ti pa so drugačni od dirkalnikov, ki jih bomo opremljali s pnevmatikami v sezoni 2011," je povedal Pirellijev motoršportni direktor Paul Hembery.

Vodja razvoja pri Pirelliju Maurizio Boiocchi je še dodal: "Zdaj vemo, kaj moramo storiti za prihodnjo sezono. Predvsem moramo izpopolniti zmes v pnevmatikah in na novo uravnotežiti togost sprednjih in zadnjih pnevmatik." Kmalu bodo pri Pirelliju lahko pokazali, kaj so naredili v tem času, saj bodo njihova prva testiranja (dobavitelj pnevmatik namreč ni zvezan dogovoru o obveznem počitku v formuli 1 po koncu sezone) na sporedu že od 12. do 16. decembra v Bahrajnu. Naslednja zasebna testiranja bodo imeli nato še v januarju, februarja pa bodo ekipe za testiranja že imele na voljo dirkalnike za sezono 2011. In ti bodo prav tako nestrpno čakali, kako dobro so Pirellijevi inženirji opravili svojo nalogo čez zimo.