Izklicna cena podpisanega dresa je 1000 evrov, tisti, ki bo ponudil največ, pa bo dres prejel na letošnji sedmi konferenci Sporto, vodilnem regionalnem dogodku o marketingu in sponzorstvih v športu. Dobrodelna dražba bo potekala že četrtič zapored. Po nogometnem čevlju Ronaldinha, opremi teniškega asa Rogerja Federerja in košarkarski žogi prvakov NBA Los Angeles Lakers, bo tokratni predmet dražbe dres kolesarske ekipe Team Radioshack z originalnim podpisom Lancea Armstronga, sedemkratnega zmagovalca Tour de Francea.

Znani so tudi finalisti za znamke leta med športniki, športnicami in klubi. V sklopu konference bodo četrtič zapored povedali, kateri slovenski športniki, športnice in športni klubi so v tem letu najmočnejše blagovne znamke. Lani so slavili Petra Majdič, Primož Kozmus in Union Olimpija. Pri raziskavi, ki jo pripravlja Mediana v sodelovanju z organizatorjem konference, se ne upoštevajo zgolj dosežki na športnem področju, temveč tudi elementi, ki so vezani na osebnost, prepoznavnost športnika, športnice oziroma športnega kluba.

Izmed okoli 60 slovenskih športnikov in športnic ter približno 20 slovenskih športnih klubov, ki so jih zajeli v raziskavo, je znanih po pet letošnjih finalistov; pri športnikih Aljaž Pegan, Anže Kopitar, Dejan Zavec, Primož Kozmus in Samir Handanović, pri športnicah Katarina Srebotnik, Petra Majdič, Sara Isaković, Tina Maze in Urška Žolnir, pri klubih pa Acroni Jesenice, Union Olimpija, NK Maribor, ACH Volley in Celje Pivovarna Laško.

Med tujimi predavatelji velja izpostaviti britanskega marketinškega guruja Ardija Kolaha, ki se bo dotaknil družbene odgovornosti, med športnimi klubi londonski Arsenal in nemški Hamburger SV, med športniki Dejana Zavca in Janija Brajkoviča, ki bosta sodelovala na okrogli mizi, Anže Kopitar in Sara Isaković pa bosta sodelovala prek video intervjuja.

V marketinškem delu bo Aljoša Bagola, eden vodilnih slovenskih "kreativcev", predstavil svoj pogled na sponzorstva, na sponzorski okrogli mizi pa bo sodelovala tudi Tina Kumelj iz Ljubljanskih mlekarn, letošnja marketinška direktorica leta. Svoj pogled na šport bo v pogovoru razkril tudi Igor Lukšič, minister za šolstvo in šport.