Organizatorji, ki želijo v referendumski kampanji aktivno sodelovati, so morali namreč do srede odpreti posebne transakcijske račune in Državni volilni komisiji (DVK) sporočiti podatke o organizatorju. Kot organizatorji so se lahko prijavili predlagatelji referenduma, pa tudi drugi subjekti, ki so zainteresirani za izid referenduma.

Po podatkih DVK se je za aktivno sodelovanje v kampanji prijavilo 12 organizatorjev. Med njimi so vse parlamentarne stranke, z izjemo DeSUS. V SD, Zares in LDS bodo v kampanji volivce nagovarjali, naj zakon podprejo, v SDS, SNS in SLS pa jih bodo pozivali, naj glasujejo proti.

Za vstop v kampanjo so se odločile tudi tri zunajparlamentarne stranke - NSi, SMS - Zeleni ter Zeleni Slovenije -, ki bodo pred referendumom pozivale k zavrnitvi zakona. Podporo novemu zakonu o RTVS pa bodo v kampanji izrekali v društvu Liberalna akademija in Inštitutu Novum.

Za samostojno sodelovanje v kampanji se je odločil nepovezani poslanec Andrej Magajna, sicer tudi podpisnik zahteve za referendum.

Volilna kampanja se je sicer začela 12. novembra, zaključiti pa se mora najpozneje 24 ur pred dnem glasovanja, torej 10. decembra opolnoči. Za referendumsko kampanjo sicer večinoma veljajo enaka pravila kot za volilno kampanjo. Zakon določa, da se za referendumsko kampanjo štejejo oglaševalske vsebine in druge oblike propagande, katerih namen je vplivati na odločanje volivcev pri glasovanju na referendumu.

Med stroške kampanje denimo spadajo stroški tiskanja in razobešanja plakatov, objavljanja oglasov in sporočil v javnih glasilih, stroški organizacije in izvedbe shodov ter stroški tiskanja, reprodukcije in razpošiljanja predvolilnega materiala, ki se pošilja neposredno volivcem.

Za kampanjo bodo organizatorji lahko porabili po največ 0,25 evra na volilnega upravičenca oz. največ 350.000 evrov. A se bodo, sodeč po napovedih, v to kampanjo podali z bolj skromnimi oziroma minimalnimi sredstvi.