To je vse stvar preteklosti, so prepričani udeleženci sejma zabaviščne industrije v Orlandu, ki so oblikovali nove naprave, s katerimi bodo skušali izkušnje iz zabaviščnega parka prenesti v osebno digitalno dobo.

„Gostje postajajo vedno bolj mobilni, zato moramo imeti v žepu strategijo, s katero bomo potrošnikom zagotovili vsebino, ki jo zahtevajo,“ je zatrdil T.J. Christensen, vodja razvoja floridskega podjetja Accesso Mobile.

Podjetje ponuja prilagojeno aplikacijo za pametni telefon, ki obiskovalcem zabaviščnega parka omogoča nakup vstopnic, iskanje različnih voženj in iskanje prijateljev v parku z GPS sistemom, hkrati pa lahko prek aplikacije objavljajo novice na facebooku in Twitterju.

Leonard Sim, direktor britanskega podjetja Lo-Q, je prepričan, da bodo zabaviščni parki povišali dobiček s pomočjo novih digitalnih medijev. Podjetje je že posodobilo virtualni sistem stanja v vrsti s sistemom „Q-bot“, ki obiskovalcem omogoča digitalno čakanje v vrsti na priljubljene vožnje, kar storijo prek pametnega telefona.

Podjetje je ustvarilo nov „Q-kredit“, namenjen vodnim parkom, v vodoodporni zapestnici pa vključuje virtualno stanje v vrsti, hkrati pa so v njej zabeleženi tudi podatki kreditne kartice, s čimer lahko gostje zapravljajo denar, tudi ko imajo denarnice varno spravljene v garderobni omarici.

Napravo lahko programirajo tudi tako, da lahko nekateri v virtualni vrsti čakajo manj časa. „Kaj pa morajo ljudje storiti, da se prerinejo v ospredje vrste? Kupijo dodatno pijačo ali pa hamburger. To je dokaj pomembno,“ pravi Sim.

Sicer pa imajo ponekod na voljo že tudi možnost, da obiskovalcem fotografijo, ki so jo posneli med vožnjo, po nakupu nemudoma pošljejo na njihov spletni naslov.