Zalarjevi sledilci
let je star absolutni rekorder med strelci na evropskih nogometnih tekmovanjih Fillippo "Pippo" Inzaghi. Pri svojih letih sicer igra v povprečju zadnje pol ure tekme, a je kot obliž na rano vseh moških, ki so prepričani, da se aktivno športno življenje neha nekje okoli 30. leta. Pippo je v sredo velikemu Realu zabil kar dva gola - enega sicer iz nedovoljenega položaja, a podarjenemu konju se ne gleda v protezo. Tudi sicer, kot kaže, italijanska razvada z dolgim bivanjem v hotelu mama ne škodi trdoživosti: najstarejši igralec, ki je doslej zaigral v ligi prvakov, je bil prav tako Italijan - Marco Ballotta, ki je žogo zadnjič brcal za potrebe rimskega Lazia proti Realu (naključje?) vsega dva meseca pred svojim 43. rojstnim dnevom.
738"sledilcev" ima na svojem Twiterju pravosodni minister Aleš Zalar. V torek jih je presenetil z insajdersko informacijo, da je prišel čas za razpis za mesto, ki ga danes še zaseda njemu in pravzaprav kar celotni koaliciji gorka Barbara Brezigar. Kljub očitni antipatiji, ki vlada med Alešem in Barbaro, je sporočanje, da je prišel čas pakiranja kufrov, preko sodobnih socialnih omrežij vendarle nevredno pravne države.
510gradbincev, ki jih je uprava Vegrada nategovala s plačami kar nekaj mesecev, je v četrtek in petek svojo usodo polagalo v roke zavoda za zaposlovanje, kjer se končajo sanje. Morda bodo, ko bodo uradno na dnu, z večjo empatijo prebrali Ekonomsko ogledalo, v katerem je Umar zapisal, da je gradbeništvo glavna zavora gospodarske rasti, in v njem še bistro ugotavlja, da je s težavami v gradbeništvu močno povezana tudi plačilna nesposobnost podjetij - povprečni dnevni znesek dospelih neporavnanih obveznosti je dosegel že skoraj 300 milijonov evrov. Vegradovi gradbinci so empirični dokaz Umarjeve nezmotljivosti.
459potnikov in članov posadke na letu QF32 iz Londona v Sydney je bilo v četrtek priča prvemu zasilnemu pristanku največjega potniškega letala A380, ki lahko na enem poletu prepelje 525 potnikov v dveh etažah. Ponosu evropske letalske industrije, ki se je rojeval v več državah ob številnih težavah in predvsem dlje, kot so načrtovali, je kmalu po vzletu s singapurskega letališča odpovedal eden izmed motorjev. Avstralska letalska družba Quantas, ki je v vsej svoji zgodovini izgubila le eno manjše letalo, je po tem dogodku prizemljila vseh šest letal A380.
61dni je dolg podaljšani rok za posredovanje pripomb na poskusno izračunano vrednost nepremičnin, je v četrtek sporočila geodetska uprava. Podaljšanje je bolj kot potreba posledica še ene v vrsti vladnih odločitev, katerih edini namen je biti všečen.
70milijonov evrov je težek kredit, ki ga je v torek pri Kommunalkredit Austria najel Dars, da bo lahko gradil in predvsem obnavljal avtoceste, ki jih je komaj zgradil. Poroštvo je dala seveda država, ki bo v primeru, da Dars ne bo vračal kredita, sama poravnala dolg oziroma bo vzela iz naših žepov. Pri tem Dars tudi ni najbolj gospodaren - navsezadnje so Avstrijci za vsak kilometer predora Ture plačali le 28 odstotkov cene, ki jo je za šentviški predor plačal Dars.