Celovško mestno gledališče se je inscenacije Verdijevega Trubadurja lotilo v sodelovanju s Hrvaškim narodnim gledališčem iz Zagreba, kjer bo opera na sporedu prihodnje leto. Bržkone je letonski režiser Andrejs Žagars opero scensko tudi zato postavil v sodobno vojaško okolje, ki dopušča povezave z nedavnimi vojnami na Balkanu. Toda prav obilica brzostrelk, čelad in kamuflažnih uniform publike ni mogla zares navdušiti in prepričati.

Odlične ocene vsekakor veljajo Koroškemu simfoničnemu orkestru pod vodstvom Petra Marschika in zlasti solistom v nosilnih vlogah. Na sobotni premieri so blesteli baritonist Francesco Landolfi v vlogi grofa Lune, tenor Gaston Rivero kot Trubadur in izjemni ženski solistki, mezzosopranistika Bernadett Wiedemann kot Azucena in sopranistka Dinara Alieva v vlogi oboževane Leonore.

Kritik v časniku Kleine Zeitung je predstavo označil za "praznik žareče glasbe". Pevci so po njegovem prepričanju opravili "veličastno delo", tudi manjše vloge so bile primerno zasedene, režija pa je bila "zadržana, inscenacija Andrejsa Žagarsa scene ni mogla zares poživiti". Po prepričanju kritika Kärntner Tageszeitung je bila opera "nabita z napetostjo, intenzivno sodobna in osupljiva". Celovški Trubadur je "navdušujoč dogodek, ki je obvezen za vse brezpogojne Verdijeve privržence," je še zapisal.

Verdijeva opera Trubadur je v Mestnem gledališču v Celovcu v italijanskem izvirniku z nemškimi nadnapisi na sporedu še do 15. decembra.