Dirkališče je namreč bolj ali manj še vedno bolj podobno gradbišču kot prizorišču prestižne dirke formule ena, infrastruktura je vse prej kot na ustreznem nivoju, dirkači in člani ekip ter novinarji so nastanjeni v hotelih zelo sumljivega slovesa, okoli tribun pa se še vedno bohotijo ogromni žerjavi. A vse to so dejstva, s katerimi se bodo morali tako dirkači kot tudi ostali spremljevalci dirk in na koncu gledalci enostavno sprijazniti. Vonj po svežem asfaltu bo očitno prevladoval skozi ves konec tedna, in ravno asfalt ekipam povzroča največ negotovosti. Ker je še izredno svež, mnogi dvomijo, da bo asfaltna podlaga zdržala obremenitve, ki jih povzročajo dirkalniki, saj ti s svojimi pnevmatikami in močnimi motorji dobesedno trgajo asfalt s površine. Po drugi strani dirkače še najbolj skrbi, kako spolzka bo podlaga. Da bo drselo, je jasno vsem, zato so pri Bridgestonu prepričani, da bomo lahko videli zelo zanimivo in drsajočo veliko nagrado.

Zakaj je prišlo pri sicer tako vestnih Korejcih do takih zamud? Herman Tielke, oblikovalec steze, je povedal, da se je zamuda začela že pri samem začetku gradnje: "Območje, kjer danes stoji dirkališče, je bilo zelo močvirnato, zato so ga morali najprej izsušiti. To je trajalo kar leto dni, nato pa so morali gradbeniki vso zemljo še dobro utrditi. A ker je bilo monsunsko obdobje daljše kot običajno, se je vse skupaj vleklo v nedogled. Tudi sam nekajkrat nisem bil povsem prepričan, ali bo dirkališče narejeno pravočasno. Na prvih treningih bo asfalt zelo spolzek, nato pa se bo podlaga z vsakim treningom zelo spreminjala, zato bodo ekipe še težje našle optimalne nastavitve dirkalnika."

In vse to se bo dogajalo ravno v trenutkih, ko se dokončno "lomi" letošnja sezona in ko lahko vsaka najmanjša napaka tekmecu prinese nekaj novih dragocenih točk. Kdo ima najboljše karte v rokah, je nemogoče odkriti, kajti ekipe so sicer pripravile simulacije dirke, kaj pa dirkače zares čaka na stezi, ne ve nihče. Zato je toliko bolj zanimiva izjava člana ekipe HRT Karuna Čandoka, ki je pred nekaj tedni odpeljal nekaj demonstracijskih krogov na novi stezi (takrat še ni bila položena zadnja plast asfalta): "Človek bi mislil, da bodo po tem poskusu klici ekip in dirkačev kar deževali. A se nihče ni obrnil name, da bi se vsaj malo pozanimal, kakšna je steza. Vse o mojih izkušnji je želel vedeti le Mark Webber, nekaj malega je povprašal tudi Jenson Button, od drugih pa ni bilo ne duha ne sluha. Ne vem, verjetno v njihovih očeh nisem dovolj verodostojen vir informacij, ekipe pa se raje zanašajo na računalniške simulacije."