Televizijsko tržišče v Sloveniji je v zadnjih dneh postalo nenavadno živahno. Če še ne veste, v naši državi trenutno deluje več kot 40 (z besedo: štirideset) televizijskih postaj, od nacionalnih, komercialnih, regionalnih, lokalnih, občinskih, zasebnih in kaj vem kakšnih še. Ob koncu septembra je pravcato invazijo na Slovenijo uprizoril Beograjčan Željko Mitrović s svojo Pink TV, ki trenutno ponuja kar pet programov, tri plačljive, Pink musik in Pink Si (kar naj bi pomenilo slovenska TV) pa sta brezplačna.

Popolno preobrazbo doživlja tudi TV Paprika, ki je, potem ko si jo je privoščil poslovnež Aleš Čepin (bolj poznan po svoji razvpiti bivši ženi Urški), dobesedno životarila. Paprika je sedaj v novih rokah, postaja nekakšna slovenska MTV z veliko narodnozabavne glasbe, kar pa ni nič čudnega, saj je odgovorni urednik Franci Peternel, ustanovitelj popularnega Radia Veseljak, katerega smo povabili na pogovor.

Na TV Papriki je zavel nov veter. Zakaj?

"Zgodila se ja lastniška sprememba. Odkar je bralcem rumenega tiska znani Aleš Čepin prodal TV Papriko, se je zgodba v tej televizijski hiši močno spremenila. Novi lastnik je Boštjan Tramte, ki predvsem zagovarja slovenski del programa."

Kot uspešen urednik Radia Veseljak bo tudi televizijski program naravnan v tej smeri?"

"Vsekakor. Moje dolgoletne izkušnje in poznavanje glasbe ter vezi z glasbeniki so dobra popotnica za snovanje programa. Tudi na del ekipe seveda računam, a dišalo bo po Veseljaku."

Imate nov slogan: Televizija z okusom. Za kakšen okus gre?

"Gre za slovenski okus, ki je precej mešan in včasih sloni na dobrem počutju. Poln pozitivne energije in dobre volje ter bo, kot sem že omenil, zrcalo naše ustvarjalnosti v vsakdanjem življenju."

Kaj lahko gledalci pričakujejo od vaših sprememb?

"Predvsem ne želim preveč obljubljati, hkrati so cilji visoki. Menim da je tudi na področju TV premalo slovenskega programa, kjer je, se ga preveč krati s komercialo. Želja, da se povežemo s poslušalci slovenske glasbe, je pomembna izhodiščna točka, zato razmišljamo o sodelovanju z Radiem Veseljak."

Na kakšno publiko ciljate?

"Ciljno publiko je težko omejiti. Vesel sem, da smo v času razvoja Radia Veseljak vplivali tudi na glasbeni okus in pripadnost slovenski glasbi. Torej ciljna publika so gotovo ljubitelji slovenske glasbe in glasbeniki sami, ki bodo imeli možnost živega nastopanja v programu."

S kakšnimi težavami se ubadate?

"Težave so seveda povsod. Menim, da je glavnina za nami, govorimo o postavitvi novih prostorov, studiev in montaž ter vsega, kar je povezano s tem. Prihajajo pa druge. Treba bo preživeti in se dobro prilagoditi tako gledalcem kot tudi konkurenci. Ob tem nas seveda ni strah. Volja, znanje in vse potrebno je, tako da se podajamo v uspeh z veliko optimizma."

največje presenečenje?

"Hmm, to naj pa ostane skrivnost. Naj izdam le ime oddaje, Gostilna pr' Francet."

Ali bo res imela svojo oddajo tudi Urška Čepin?

"Dogovori tečejo in Urška seveda željo ima."

še vprašanje, kje se vidite ob letu osorej.

"Haha, na satelitu… Programsko pa gotovo vsaj nekaj časa v večini slovenskih domov."