Hondina steza v Suzuki je namreč klasičen primer nevarne, a izredno zanimive steze, ki poteka v obliki številke 8 in premore kar nekaj ovinkov, v katerih se med dirkači "zrno loči od plev". Omenimo samo zloglasni R130, kjer vsaka najmanjša napaka lahko pomeni zelo trd in boleč odstop, ali pa Spoon corner, kjer se ovinek "lomi" po smeri in višini. Svoje potem lahko doda še vreme in zadeva je tako rekoč popolna.

Favorite je tudi na tej dirki težko napovedovati, čeravno si eden najbolj "vročih" dirkačev v tem trenutku Fernando Alonso ne zatiska oči pred dejstvom, da naj bi tudi v Suzuki Red Bull veljal za glavnega favorita. Po drugi strani so pri rdečih iz Maranella še odkrito povedali, na koga stavijo v svojem moštvu. In to ni Felipe Massa, Brazilec naj bi na preostalih štirih dirkah prevzel vlogo "vodonosca" in tistega, ki se bo trudil, da bi Alonsovim tekmecem odščipnil čim več točk. Ta vloga pa Massi seveda ni pisana na kožo in je zato že dal jasno vedeti: "Jaz nisem novi Rubens Barrichello." S tem je Ferrarijeve ljudi opozoril na nehvaležno vlogo njegovega rojaka za časa skupnega dirkanja pri Ferrariju z Michaelom Schumacherjem.

Nemec ima letos povsem drugačne skrbi. Njegov povratek v formulo 1 je naravnost katastrofalen, Nico Rosberg brez večjih težav nadzoruje, kaj dela v ekipi Schumacher, glasovi, da naj že enkrat neha dirkati, pa so tudi vedno glasnejši. Posebno glasen je bil še en njegov nekdanji moštveni tovariš in oproda pri Ferrariju Eddie Irivine. "Michael, raje prenehaj in se že enkrat končno spokaj v pokoj," je vse prej kot nežno Irec svetoval Schumacherju. Pri Mercedesu pa tudi priznavajo, da če ne bi bil to Michael Schumacher, bi zaradi slabih rezultatov že letel iz ekipe. Tudi zaradi Schumacherja in denarja, ki ga po mnenju mnogih neupravičeno veliko zasluži v ekipi s trikrako zvezdo, je v moštvu začelo škripati tudi pri odnosih med vodilnimi ljudmi.

Pri ekipi Sauber so že oznanili, da bosta drugo leto pri njih dirkala Kamuji Kobajaši in novinec, Mehičan Sergio Perez, torej za Nicka Heidfelda ni prostora pri Švicarjih v naslednji sezoni. Še bolj zanimiv pa je postal besedni dvoboj med Kimijem Raikkonenom in ekipo Renault. Finec naj bi namreč izkazal interes, da bi naslednjo sezono rad dirkal za francosko ekipo, a zdaj se je vedno muhasti Raikkonen javil, da naslednje leto zagotovo ne bo dirkal za Renault in da ni bil on tisti, ki bi prosil renaultovce za kokpit. Pri Renaultu pa so povedali, da niso "blefirali" z omenjanjem Raikkonena kot potencialnega dirkača (Robert Kubica je sicer dejal, da bi z veseljem pri Renaultu pozdravil takega dirkača) in da je bil Finčev menedžer tisti, ki je prvi navezal stik. Mnogi, med njimi tudi Niki Lauda, pa si ne znajo predstavljati, da bi se Raikkonen vrnil v formulo 1: "Kimi ni dovolj resen, da bi lahko razmišljal o resni vrnitvi v formulo 1. Kot slišim, se v reliju zelo zabava."

Kakor koli že, formula 1 se trenutno bolj ukvarja z vprašanjem, kdo se bo bolje odrezal na zahtevni dirki v Suzuki. Da je vrag vzel vso šalo, je jasno tudi vsem resnim kandidatom za naslov prvaka. In to bo dirko naredilo še bolj zanimivo.