Počivalšek je povedal, da je omenjenega priznanja vesel, saj pomeni, da je nekdo opazil njegovo osebno delo in delo njegovih sodelavcev ter to delo ocenil kot uspešno. Ta nagrada mu pomeni tudi priznanje za vse, kar je naredil ne le letos, temveč tudi v zadnjih letih. Poleg drugih priznanj je sicer Počivalšek leta 2005 prejel tudi nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke.

"V svoji karieri sem sodeloval pri sanaciji Kmetijskega kombinata Šmarje pri Jelšah, pri ustanovitvi Kmetijske zadruge Šmarje pri Jelšah, saniral sem tudi Mlekarno Celeia v letih od 1993 do 1999. V 11 letih pa smo uspeli podjetje Terme Olimia narediti prepoznavno ter uspešno širše in ne samo v slovenskem prostoru," je dejal.

Ob prevzemu Zdravilišča Atomske toplice leta 1999 je Počivalšek najprej izvedel finančno sanacijo družbe. Vzporedno s tem je nastala povsem nova blagovna znamka Terme Olimia. V skupini, ki zajema tri družbe - Terme Olimia, Terme Tuhelj in Terme Olimia bazeni - je zaposlenih 400 ljudi, od tega 250 v Sloveniji. Vlaganje v kadre in zmogljivosti je omogočilo razvoj zahtevnejših storitev in preskok v višji cenovni razred.

V desetih letih trikrat večji prihodki

Finančni podatki kažejo, da so Terme Olimia v desetih letih prihodke povečale za trikrat. Lani so tako ti dosegli 15,9 milijona evrov, v celotni skupini pa so presegli 21 milijonov evrov. Število nočitev je v tem obdobju naraslo za 40 odstotkov, kar je za četrtino nad povprečjem panoge. Dodana vrednost na zaposlenega je lani presegla 43.000 evrov na zaposlenega, kar pomembno presega panožno povprečje (32.400 evrov).

Počivalšek strategijo družbe gradi v povezavi z okoljem. Spodbujanje in vlaganje v razvoj kraja je med prispevalo tudi k osvojitvi zlate medalje leta 2009 za najlepše urejeni manjši kraj v Evropi, ki je pripadla Olimju.

Pod njegovim vodstvom družba Terme Olimia tudi v času recesije ni zaustavila uresničevanja svoje vizije, ki je postati najboljše terme v prostoru med Alpami, Jadranom in Donavo. Lani so tako zaključili izgradnjo luksuznega wellness centra Orhidelia in garažne hiše, končali pa so tudi obnovo s povečanjem kapacitet hotela Breza v skupni vrednosti 21 milijonov evrov.

Širjenje na hrvaški trg

Z nakupom Term Tuhelj se je podjetje razširilo še na hrvaški trg, v teku pa so tudi pogajanja s srbsko vlado za izgradnjo hotelsko-termalnega kompleksa v Srbiji.

Letos bodo Terme Olimia v skladu z načrti prihodke povečale za petino in leto zaključile z 19,4 milijona evrov prihodkov (na ravni skupine 23 milijonov evrov) ter z 1,3 milijona evrov čistega dobička, so še sporočili iz Združenja Manager.