Žirija je v obrazložitvi zapisala, da nagrado podeljuje zaradi "mojstrskega prikaza potovanja v notranje življenje policaja v težavah, zaradi izjemne vizualizacije in kreativne obravnave".

Film bo od 29. septembra do 10. oktobra na sporedu na festivalu Raindance, ki poteka v Londonu. Prikazali ga bodo v sekciji najboljših evropskih filmov. V sredo, 29. septembra, bo film predvajala tudi RTV Slovenija, je sporočila vodja promocije in trženja Filmskega sklada RS Nerina T. Kocjančič

Šterkov film, tudi veliki zmagovalec 12. festivala slovenskega filma, je na festivalu prejel kar devet nagrad vesna, poleg vesne za najboljši celovečerec še vesno za režijo, za scenarij, za glavno moško vlogo, to je prejel Igor Samobor za vlogo inšpektorja Dušana, ter za stransko žensko vlogo, za fotografijo, za glasbo, za ton in za montažo. Samobor je za igro v omenjenem filmu prejel tudi nagrado revije Stop.

Šterkov "9:06" je drama o kriminalističnem inšpektorju, ki preiskuje neobičajen primer, preiskava pa se kmalu sprevrže v obsesijo. Inšpektor Dušan, ki ga je odigral Samobor, se skrivaj preseli v stanovanje umrlega v primeru, ki ga raziskuje. Vse globlje tone v njegovo življenje in sčasoma začne prevzemati njegovo identiteto.

Nekaj bolj sugestivnega

Filmski kritik Boyd Van Hoeij je po ogledu filma na festivalu v Karlovyh Varyh v reviji Variety zapisal: "Šterk je bolj konvencionalno naracijo filma Uglaševanje, drame o medčloveških odnosih, tokrat zamenjal z nečim bolj sugestivnim; z impresivno zmontirano uvodno sekvenco, ki zoperstavi več enigmatičnih, ne nujno soodvisnih kadrov in s tem takoj nakaže, da bodo gledalci morali paziti na to, kako so stvari predstavljene."

Van Hoeij je Šterkovo delo tudi primerjal z velikim filmskim mojstrom: "Kot v delu Davida Cronenberga Šterk psihologijo svojih likov direktno spaja z njihovo fizično pojavnostjo, in Dušanova počasna transformacija v mrtvega moškega, je bolj nakazana preko podob, kot pa skozi dialoge," je zapisal.

Opozoril je še na montažo, o kateri je zapisal: "Montaža Petra Markovića je ključno sredstvo, ki gradi enigmatično razpoloženje. Končna sekvenca je kot odmev skrivnostnemu začetku in veliko stvari pušča odprtih za različne interpretacije."