"To je bila zelo težka, fizično zelo naporna in tudi sicer zelo dolga dirka. Varnostni avtomobil mi je kar dvakrat vzel vso prednost, ki sem si jo privozil na stezi, pa tudi počasnejši dirkači so bili precej v napoto in sem moral biti zelo previden, ko sem jih prehiteval za en krog. A to so stvari, ki jih lahko pri mestni dirki tudi pričakuješ. Skozi vso dirko sem moral samo nadzorovati Sebastiana Vettla, zato ima ta zmaga toliko bolj sladek priokus," se je četrte letošnje zmage veselil Fernando Alonso. Od štarta, ko ga je Vettel edinkrat resneje ogrozil, do zadnjega kroga je imel Španec vse niti v svojih rokah, pa tudi Sebastian Vettel ni imel ravno najbolj razburljive dirke: "Vedno upaš, da bo v takih razmerah tekmec naredil napako. Pritiskal sem nanj, pregrevale so se mi zavore, zato sem moral biti vmes tudi malo manj agresiven, a Fernando ni napravil nobene napake. Poleg drugega in tretjega mesta je najbolj pomembna posledica te dirke, da smo zelo popravili naše štarte."

Mark Webber pa je imel povsem drugačno dirko. Po zgodnjem prvem varnostnem avtomobilu na stezi je šel v bokse po trši komplet pnevmatik in z njimi odpeljal skorajda celo dirko. A bolj kot pnevmatike je bil zanj trši oreh Lewis Hamilton. "Veliko smo tvegali s pnevmatikami in najbolj pomembno je, da se nam je račun izšel. Lewisa sem prehitel v boksih, potem pa sem imel zelo veliko težav s počasnejšimi dirkači, zato je Lewis dobil priložnost, da me skuša prehiteti. Pri zaviranju v ovinek sva trčila. Škoda, to so stvari, ki jih ne želiš delati pogosto, prav lahko bi jaz ostal brez uvrstitve, v nadaljevanju pa sem imel veliko vibracij na sprednjem delu dirkalnika, zato nisem mogel voziti na vso moč." je povedal Avstralec.

Lewis Hamilton, ki je ponovno ostal brez uvrstitve, pa je po dirki povedal: "Marka sem že prehitel, pred ovinkom je bil v mojem mrtvem kotu, zato nisem videl, kje je njegov dirkalnik. Ko sem zavil v ovinek, nisem poleg sebe videl nobenega dirkalnika, nenadoma sem samo začutil udarec od zadaj in dirke je bilo konec. Res škoda, zdaj imam dvajset točk zaostanka in pri štirih preostalih dirkah je to zelo veliko." Tako športno je prenesel poraz Hamilton. Vodstvo dirke je ocenilo, da je bilo to klasično dirkaško trčenje in da zato niso potrebne dodaten sankcije. Do na las podobne nesreče je prišlo tudi med Nickom Heidfeldom (ki je pri Sauberju zamenjal Pedra de la Roso) in Michaelom Schumacherjem in tudi tam je moral Nick odstopiti, vodstvo dirke pa tudi v njunem primeru ni ukrepalo. "Nisem mogel več ustaviti ali se mu izogniti, saj nisem imel več kam," se je opravičeval Michael Schumacher, ki ima tako za seboj še eno ponesrečeno dirko, medtem ko je bil drugi Mercedesov dirkač Nico Rosberg soliden peti.

Sicer je bila dirka na določenih delih zelo mirna, potem pa se je precej stvari nenadoma postavilo na glavo, kot je to značilno za mestno dirko. Trčenje Kobajašija in Schumacherja je povzročilo, da je Japonec nekaj ovinkov kasneje končal v zaščitnem zidu, vanj pa je trčil Burno Senna. Še najbolj spektakularno pa je bilo pri Heikkiju Kovalainenu. V boju z Buemijem se je zvrtel in preobremenil motor, ki se je nato med vožnjo vžgal in z velikim plamenom na zadku dirkalnika se je Kovalainen ustavil na ciljni ravnini in na koncu sam pogasil sovjega lotusa.