Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je menil, da je formula uspeha za njegovo podjetje nenehno spreminjanje. Spremembe morajo biti hitre, je poudaril. "Kriza je bila huda in ne bi rekel, da je zaključena," je menil Bobinac in spomnil na visoko brezposelnost, zaradi katere so kupci še izredno previdni pri nakupu gospodinjskih aparatov.

Gorenje je v času krize postavilo nekaj mejnikov s prevzemi in izgradnjo tovarn, v hudih časih pa se je družba predvsem osredotočala na obvladovanje stroškov, prestrukturiranje prodaje in ustvarjanje prostega denarnega toka, je pojasnil Bobinac. Menil pa je še, da bo za dolgoročno uspešnost Gorenja ključna internacionalizacija ter povezovanje dizajna z inovativnimi rešitvami za končnega porabnika. Kot eno ključnih tem je izpostavil tudi ekologijo.

Da je ekologija izrednega pomena, je menil tudi direktor Rika Janez Škrabec. Na dolgi rok pa je zanj pomembna kultura podjetja. "Domišljam si, da je Riko zelo inovativno voden," je dejal. Svojo formulo za uspeh je združil v besede: hipec navdiha, potem pa brez oddiha. Za uspeh namreč ni treba ustvarjati velikih inovacij. "Delati moramo navadne stvari na malo boljši način," je menil. Škrabec je ob tem dodal še, da so lahko uspešna le tista podjetja, ki so vedno zaskrbljena. Sam se je po lastnih besedah tudi v času konjunkture soočal z občutkom, da smo v krizi, ter temu primerno ravnal.

"Kriza je močno prizadela regijo, v kateri delujemo," je poudaril tudi predsednik uprave Mercatorja Žiga Debeljak. Po njegovih besedah se je Mercator na krizo odzval s prilagajanjem ponudbe potrošnikom, racionalizacijo poslovanja in ukrepi za povečanje poslovne prožnosti. Ob tem je poudaril, da si Mercator prizadeva za najnižjo ceno kupcem ponuditi največjo kakovost, pomembno vlogo igra sistem nagrajevanja zvestobe s kartico Mercator pika, podjetje pa stalno dela tudi na zaposlenih, ki so dnevno v stiku s strankami. Debeljakova formula za uspeh je imeti potrošnika v središču vseh razmišljanj.

Predsednik uprave Petrola Aleksander Svetelšek pa je izpostavil, da je za Petrol izjemnega pomena širjenje mreže in njena aktualnost. V prihodnje bo po njegovih besedah Petrol storil korak naprej v zagotavljanju kakovosti goriv in storitev, poleg tega pa podjetje uspešno uresničuje svojo strategijo postati celovit ponudnik energije. Petrol ob tem vztraja pri načrtih, v skladu s katerimi bo do leta 2014 na vseh trgih, na katerih je prisoten, med prvimi tremi ponudniki.

Petrol bo po besedah predsednika uprave uspešen, če bo prodal vedno manj. Potrošniki namreč težijo k zmanjševanju porabe energije, pa tudi avtomobilska industrija zmanjšuje porabo goriv. Zato se bo po Svetelškovih besedah Petrol trudil prodati manj, ampak čim več kupcem v čim več državah.

Okrogla miza je danes v Ljubljani pospremila izid slovenske knjige dr. Andreja Vizjaka z naslovom Formule uspeha za novo desetletje: na temelju analize 600 podjetij, ki so premagala krizo. Avtor je analiziral kocke rasti 600 mednarodnih podjetij različnih velikosti ter opredelil štiri posebej uspešne kombinacije v razmerah globalne gospodarske krize. Poimenoval jih je formule uspeha, ki so lokalni specialist, regionalni heroj, mednarodni zmagovalec in panožni globalist. Knjiga je izšla pri Založbi GV.